16 juli '06: Een heerlijke dag in de Betuwe!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja dat was bij de SDE wel anders! volgende keer beter! op naar de volgende meeting! vind het steeds leuker worden, al die bijeen komsten
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Deze twee mag je al zeker verwachten...
En voor het geval er onverharde stukken mochten bijzitten, heb ik alvast mn deuren dichtgemetst (Steviger kan niet!)!
Gegroet, Wiebe
En voor het geval er onverharde stukken mochten bijzitten, heb ik alvast mn deuren dichtgemetst (Steviger kan niet!)!
Gegroet, Wiebe
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
ik ga zeker..wouter87 schreef:nou dan zal ik nu alvast vrij gaan nemen en niet zoals sde tot ik te laat ben
en dan ben ik er bij zekers te weten. Tom als jij zeker weet dat je gaat kan je dan iets laten weten misschien kunnen we dan samen vanuit het zuiden rijden. is niet zo eendzaam
en je hebt een PB
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wat een glimmerds! Ik kan niet wachten om die in het echt te zien op de 16e .Wiebe schreef:Deze twee mag je al zeker verwachten...
Hé Tom! Dus je hebt nog ff tijd om naar de Betuwe te komen? Super! En nou maar hopen op mooi weer, want:
Es de zon weer aon d'n hiemel steit, is 't sjus of alles beter geit.
Alles zuut gans aanders oet es de zon sjeint.
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
Afgelopenvrijdag samen met Transat alvast naar de Betuwe geweest.
We hebben daar de route voorgereden die gepland staat voor de 16e juli! We hadden schitterend weer, maar reden helaas niet met de eenden maar met de picasso met airco... Heerlijke smalle dijkweggetjes mooie gebieden, schitterend kasteel en een paar hele leuke verassingen in de rit ingebouwd. Uiteindelijk waren we pas om 23.00 uur klaar en reden we in het stikdonker weer Beesd binnen
Hopelijk hebbenwe de 16e ook mooi weer en een hele grote opkomst!
Wij hebben er in iedergeval heel veel zin in!
Tot de 16e
We hebben daar de route voorgereden die gepland staat voor de 16e juli! We hadden schitterend weer, maar reden helaas niet met de eenden maar met de picasso met airco... Heerlijke smalle dijkweggetjes mooie gebieden, schitterend kasteel en een paar hele leuke verassingen in de rit ingebouwd. Uiteindelijk waren we pas om 23.00 uur klaar en reden we in het stikdonker weer Beesd binnen
Hopelijk hebbenwe de 16e ook mooi weer en een hele grote opkomst!
Wij hebben er in iedergeval heel veel zin in!
Tot de 16e
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
betuwe
onder enig voorbehoud kom ik met de Casper en hobbes eend ook. Met heel mooi weer wil ik dat weekend ook nog wat anders doen daar maar dan neem ik de spullen die ik daar voor nodig heb wel mee.
Gaan we met z'n allen ook nog langs bij Boudewijn in Beesd?
Met eendige groeten uit de polder, Arnout
Re: betuwe
Er kan ook niets verrassing blijven he....................hobbes schreef:onder enig voorbehoud kom ik met de Casper en hobbes eend ook. Met heel mooi weer wil ik dat weekend ook nog wat anders doen daar maar dan neem ik de spullen die ik daar voor nodig heb wel mee.
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
Vanwege een paar brandwonden die ik afgelopen dinsdagmidaag heb opgelopen zal ik helaas niet van de partij zijn. Voorlopig mag ik nog in Groningen in het ziekenhuis verblijven. Het gaat al wel een stuk beter gelukkig.
Met eendige groeten, Arnout met de casper en hobbes eend ( en Agent Oranje die voorlopig half klaar onder de carport staat)
Met eendige groeten, Arnout met de casper en hobbes eend ( en Agent Oranje die voorlopig half klaar onder de carport staat)
met eendige groeten,
Nou hopelijk dat het meevalt!hobbes schreef:Vanwege een paar brandwonden die ik afgelopen dinsdagmidaag heb opgelopen zal ik helaas niet van de partij zijn. Voorlopig mag ik nog in Groningen in het ziekenhuis verblijven. Het gaat al wel een stuk beter gelukkig.
Beterschap gewenst! en tot een andere meeting.
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer: