Campertje bouwen!
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: vr 18 mar, 2005 22:24
- Locatie: Marknesse (n.o.p)
Het rdw vindt een heleboel goed zolang je maar niks aan de wielbasis veranderd en geen scherpe uitsekende delen hebt.
Omdat de basis van de eend / dyane ( ook de aca's en besteleenden) een vlak chassis is telt het achtergedeelte niet mee voor de algehele stevigheid van de auto ( ze vinden het wel prettig dat de koets enigzins rechtop blijft staan...)
Citroen heeft met de plancee uitvoeringen met de c15 in feite hetzelfde gedaan en dat biedt mogelijkheden voor allerlei constructies.
Als je breder dan 3 meter word moet je een transport ontheffing aanvragen...
Ik heb ergens gelezen dat de maximale lengte ergens bij de 10 meter ligt...
dus wat let je?
Omdat de basis van de eend / dyane ( ook de aca's en besteleenden) een vlak chassis is telt het achtergedeelte niet mee voor de algehele stevigheid van de auto ( ze vinden het wel prettig dat de koets enigzins rechtop blijft staan...)
Citroen heeft met de plancee uitvoeringen met de c15 in feite hetzelfde gedaan en dat biedt mogelijkheden voor allerlei constructies.
Als je breder dan 3 meter word moet je een transport ontheffing aanvragen...
Ik heb ergens gelezen dat de maximale lengte ergens bij de 10 meter ligt...
dus wat let je?
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 749
- Lid geworden op: zo 23 mei, 2004 17:48
Nee dan zou ik er een flinke vrachtwagen maken met een kabine van 50 mm dik dyane plaatwerk (? bestaat dat dan? Nee.. zelf maken!)
In ieder geval wel zeker van dat je veilig zit, als je tegen een andere auto aan rijdt blijft daar niks meer van over, maar je voelt zelf niks volgens mij ..
Frank
In ieder geval wel zeker van dat je veilig zit, als je tegen een andere auto aan rijdt blijft daar niks meer van over, maar je voelt zelf niks volgens mij ..
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...