Eén zijn met je 2cv(-zetel)
Eén zijn met je 2cv(-zetel)
Hete dagen, zwoele zomer... Wat wil een 2pk-liefhebber liever? Dakje open, aircoluikje horizontaal, heerlijk! Na een half uurtje cruisen het magische moment, je wordt één met je 2pk, meer bepaald met je zetel. Zweten, zwemmen, glijden, plakken, slibberen, ontharen ... nog meer van dat liefs dat toepasselijk is voor jou en je nep-leren fauteuille.
Ikzelf bezit een prachtige skaie-jeans edititie. Maar in deze tropische temperaturen ligt er een rieten matje over (van die strandmatjes), maar ideaal is anders. Iemand een leuker, creatiever, efficiënter idee?
Ikzelf bezit een prachtige skaie-jeans edititie. Maar in deze tropische temperaturen ligt er een rieten matje over (van die strandmatjes), maar ideaal is anders. Iemand een leuker, creatiever, efficiënter idee?
Laatst gewijzigd door zarlie op di 1 aug, 2006 11:52, 2 keer totaal gewijzigd.
De geit gaf een gil, steigerde even op zijn achterpoten en ging er vandoor in kletterende galop...
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Prinses van Bilturg
- Gebruiker
- Contacteer:
Ik heb op iedere stoel een badlaken van hetzelfde tijdperk als mijn autootje liggen. Ook niet origineel, wel efficiënt. Ik zit er wel aan te denken om ze aan de achterkant vast te binden met postelastieken, dan blijven ze vast beter zitten. Ik ben overigens van plan om van de winter afneembare stoelhoezen te maken, van een aangename stof in een kleur die bij m'n autootje past. Dan kun je die eroverheen trekken als het warm wordt en ze er weer vanaf halen om te wassen en als je in de winter weer lekker op origineel plastic wil zitten.
Groetjes!
De Prinses van Bilturg
Groetjes!
De Prinses van Bilturg
De Prinses van Bilturg heeft een prachtige mintgroene koets!
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Sluit ik me helemaal bij aan!!!Tom Duckpower schreef:BX-stoelen..
ga je alleen in zweten, of je moet de zeldzame (en dure) leren variant vinden.
Tis niet origineel, maar plakken is er niet meer bij, en je zit iets beter
Nu valt er voor mij alleen maar te zweten in mijn Megane.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- berend jan
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Kus jij je schoonmoeder...sellavie schreef: zalig en dat voor 10 euris en een kus..
gatsie..
maar dat plakken en zweten hoort er ook gewoon lekker bij. Ik heb niet nieuwe stoelhoezen gekocht om dan op een handdoek te gaan zitten.
is zon masaekralen onding niet wat das wel lekker pimp of een (immitatie)schapenvel???
Voor mensen die niets hoeven compenseren, 2CV Spécial..
-
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
1x eend orginele bekleding special 1986 (lekker zitten, wel plak met warm weer!)
1x eend met CRX stoelen (.....)
Charleston--------> word deze vakantie nog aangepast, tot nu toe leren stoelhoezen, maar zijn erg slecht! Ik denk dat er (toch) kuipstoelen in gaan komen, niet overdreven grooten!
ik wou het classiek houden, met een bank. maar de enige bank die ik mooi vind is bij de BCC, maar die zijn stomweg te duur!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/