Gespot!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Was jij dat Doris D.? Ik parkeerde vorige week de Transat recht voor de deur van m'n huis (hoezo: parkeerproblemen in A'dam? ) in de wijk De Baarsjes toen er een Eend met halfopen dak voorbij kwam gescheurd met een jongen achter het stuur en een meisje ernaast die mij naast m'n Eend zag staan, en die Eend leek spre-kend op jouw avatar!
-
- Gebruiker
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat bestaat ook nog maar sinds kort!Heidi schreef:huh ik wist niet eens dat dat bestond joh! ik zal eens kijken!Flying Duckman schreef:Ik was het toch ook niet....
maar heidi, wanneer meld jij je aan als lid van 2cv club twente???
www.2cvclubtwente.tk
kijk daar maar eens
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hierbij het zelfbouwsel gespot in Tiengemeten!Flying Duckman schreef:Vandaag gespot,
een groene eend bij Bathmen, dat was vanmorgen.
Een omgebouwde eend, met aparte bovenkant op het eiland tiengemeenten en in hoogvliet nog twee eenden bij een eendeei lid. Een rode eend met oud type motorkap en een blauw met witte eend meen ik.
We waren aan het fietsen van delft naar tiengemeenten en terug..
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dat is er een van de eind vorig jaar gehouden Touareg Trail van Brussel naar Benin - zie hier.Richard schreef:vorige week gespot tijdens de Gentse Feesten deze eend (of geit ) naast het PolePole podium: (...)
-
- Veelvuldig poster
die heb ik gisteren ook zien rijden, helaas net iets te ver naar voren draaide hij/zij de nassaukade op, terwijl ik links de houtman kade koos. Stukkie verderop bij het muziekgebouw en pta wel vrolijk kunnen zwaaien naar een groene.Jeroen-citroen schreef:een rode in amsterdam west
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Gisteren gespot in Loppem (B)
Groeten, Wiebe
Groeten, Wiebe
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
-
- Veelvuldig poster
Gespot Burton (PS-06-JF) 1 augustus op de dijk tussen Zwolle-Hattem.
Beste bestuurder, als ik knipper en uitbundig zwaai mag je eventueel terugzwaaien naar het origineel (mijn 2cv dus)
Ik wou ff achterhalen waar je naar toe ging, vandaar mijn wellicht lompe inhaalmanouvre (en weer een uitbundige zwaai, en weer geen reactie ....)
Beste bestuurder, als ik knipper en uitbundig zwaai mag je eventueel terugzwaaien naar het origineel (mijn 2cv dus)
Ik wou ff achterhalen waar je naar toe ging, vandaar mijn wellicht lompe inhaalmanouvre (en weer een uitbundige zwaai, en weer geen reactie ....)