Ben er nog steeds niet mee bezig geweest i.v.m. tijdgebrek , maar ik ga er in de kerstvakantie mee bezig. Toch bedankt voor de intresse. Ik zal zeker hier posten hoe het is afgelopen.Handjes schreef:Hoe is het afgelopen?
Motor valt bijna uit
-
- Regelmatige poster
Helaas nog steeds slecht. Nog 1 maandje en dan rijd ie denk ik weer Wat nog moet gebeuren is het volgende:Handjes schreef:En hoe staat het er nu mee?
Nieuwe ontsteking,
Nieuw dakje,
Andere remklauw,
Uitlaat dichtmaken,
Passagiersstoel vastmaken en daarna?
Naar de APK toe
Officiele eigenaar van een deusjefoo
-
- Regelmatige poster
Eindelijk goed nieuws
Afgelopen dagen veel bezig geweest met mijn eendje en hij is bijna af en volgende week ga ik een poging doen bij de APK. Het enige wat nog moet gebeuren is een nieuw pompje voor de ruitenwisser (komt morgen) en de uitlaat moet nog dichtgemaakt worden. Dat laatste ga ik waarschijnlijk door een garage laten doen, omdat het me na veel pogingen nog steeds niet gelukt is. Mocht nog iemand tips hebben houd ik me aanbevolen.
Afgelopen dagen veel bezig geweest met mijn eendje en hij is bijna af en volgende week ga ik een poging doen bij de APK. Het enige wat nog moet gebeuren is een nieuw pompje voor de ruitenwisser (komt morgen) en de uitlaat moet nog dichtgemaakt worden. Dat laatste ga ik waarschijnlijk door een garage laten doen, omdat het me na veel pogingen nog steeds niet gelukt is. Mocht nog iemand tips hebben houd ik me aanbevolen.
Laatst gewijzigd door deusjefoo op ma 26 jun, 2006 02:18, 5 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige poster
Nope, helaas niet.Handjes schreef:Ik ben benieuwd. Door de APK gekomen?
Afgekeurd op de volgende dingen:
Veiligheidsgordel was niet goed.
Moet vet bij de fuseepen.
Rubbertjes bij de stuurinrichting moeten vervangen worden.
Remleiding achter moet vervangen worden.
Ontbreken motorsteunen.
Dan ook gelijk mijn vraag, hoeveel motorsteunen heeft een eend?
Alvast bedankt
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
vooraan links en rechts een motorsteun:deusjefoo schreef: Duidelijk, beetje vaag. Zag namelijk wel 2 motorsteunen zitten... Misschien foutje van de garage ofzo... Ik zal ze wel eens vragen... Tnx.
aan de achterkant zit je blok vast aan de versnellingsbak, welke met 2 bouten vastzit aan een beugel die op de vooras staat.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Regelmatige poster
Aha, duidelijk. Zouden deze ook versleten kunnen zijn? Vraag me namelijk af waarom hij hier op afgekeurd zou kunnen zijn. Ze zitten er namelijk gewoon op...supercees schreef:vooraan links en rechts een motorsteun:deusjefoo schreef: Duidelijk, beetje vaag. Zag namelijk wel 2 motorsteunen zitten... Misschien foutje van de garage ofzo... Ik zal ze wel eens vragen... Tnx.
aan de achterkant zit je blok vast aan de versnellingsbak, welke met 2 bouten vastzit aan een beugel die op de vooras staat.
-
- Regelmatige poster
Dan is dat duidelijk, zal ik daar ook 2 nieuwe voor bestellen Ze zijn namelijk nog wel aardig ingescheurd Dankjewel voor jullie tipsbackfire schreef:als er scheurtjes zitten wordt hij daar op afgekeurd. Tenslotte zit je blok met deze steuntjes vast aan je frame. Als deze scheuren, ligt het blok een beetje los.