Werkplaats handboeken
Werkplaats handboeken
Van een werkplaatshandboekenfirma kreeg ik de mededeling dat een Hayneswerkplaatshandboek voor een 2cv niets meer geeft dan de boeken van Olyslager en Orving. (die in mijn bezit zijn)
Toch krijg ik de indruk dat Haynes beter, uitgebreider zou zijn.
Kan iemand dit bevestigen en wellicht exact opgeven welk Hayneswerkplaatsboek ik voor een 2cv '83 moet aanschaffen want ik heb ook begrepen dat er meer dan één Haynes-2cv-werkplaatsboek is.
Bij voorbaat dank voor uw informatie in dezen.
Hassie.
Toch krijg ik de indruk dat Haynes beter, uitgebreider zou zijn.
Kan iemand dit bevestigen en wellicht exact opgeven welk Hayneswerkplaatsboek ik voor een 2cv '83 moet aanschaffen want ik heb ook begrepen dat er meer dan één Haynes-2cv-werkplaatsboek is.
Bij voorbaat dank voor uw informatie in dezen.
Hassie.
Dank voor je snelle reactie. Vond één en ander. Schrok van de prijs! E.75,-jeroentje schreef:Als je dan toch nog documentatie moet kopen, koop dan de herdrukken van de werkplaatshandboeken van citroen zelf. Bij b.v. het citrofieltje of de mehari club.
Zijn er wellicht copieën goedkoper te krijgen naar jij weet???
Vr. groet,
Hassie.
Dit is belangrijk voor de waardebepaling! Dank.jeroentje schreef:Wij hebben ooit eens 2 van de 3 mappen gekopieerd. (de mappen waren niet meer verkijgbaar toen.) Waren daarvoor al 52 euro en een halve dag verder om deze 2 mappen te kopieren. Dus 75 euro is denk ik nog niet zo duur.
Begrijp tevens dat het geheel uit drie mappen bestaat.
vrgrt
-
- Regelmatige poster
Zou ik mogen weten waar je ze weg hebt? Heb er ook wel interresse in namelijkHassie schreef:Dit is belangrijk voor de waardebepaling! Dank.jeroentje schreef:Wij hebben ooit eens 2 van de 3 mappen gekopieerd. (de mappen waren niet meer verkijgbaar toen.) Waren daarvoor al 52 euro en een halve dag verder om deze 2 mappen te kopieren. Dus 75 euro is denk ik nog niet zo duur.
vrgrt
Officiele eigenaar van een deusjefoo
Via de "sites"die Jeroentje opgaf. Citrofieltje en Mehariclub Nederland.deusjefoo schreef:Zou ik mogen weten waar je ze weg hebt? Heb er ook wel interresse in namelijk :-)Hassie schreef:Dit is belangrijk voor de waardebepaling! Dank.jeroentje schreef:Wij hebben ooit eens 2 van de 3 mappen gekopieerd. (de mappen waren niet meer verkijgbaar toen.) Waren daarvoor al 52 euro en een halve dag verder om deze 2 mappen te kopieren. Dus 75 euro is denk ik nog niet zo duur.
vrgrt
Heb zelf echter nog niets aangeschaft tot op heden.
-
- Veelvuldig poster
Had je deze gezien?
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=708 ... 31421c1738
Staan ook een aantal tips. Heb ook wel interesse, alleen zou ik nu ook niet weten welke te kiezen.
Gerard, welke boeken heb jij / beveel jij aan. Jij moet toch een stapel hebben
Staan ook een aantal tips. Heb ook wel interesse, alleen zou ik nu ook niet weten welke te kiezen.
Gerard, welke boeken heb jij / beveel jij aan. Jij moet toch een stapel hebben
Geen eend, geen onderschrift
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Verkocht: OnsEendje: 2cv6 Special
Dank, ga met isbn-nummer naar boekhandel en vraag boek op zicht.OnsEendje2 schreef:Had je deze gezien?
Gerard, welke boeken heb jij / beveel jij aan. Jij moet toch een stapel hebben :?:
Als ik meer weet dan horen jullie van me.
Ken Gerard niet maar ben ook naar zijn bericht benieuwd!
gr. Hassie.