Ik dacht dat ieder onderdeel van de Eend (op het koetswerk zelf na) nog nieuw te koop was ...TheSeend schreef:(...)Als je vervroegingsgewichtjes stuk zijn dan start je eend slechter en rijdt slechter in de hoge toeren. Deze dingen zijn niet meer nieuw te koop.(...)
123-ingnition
-
- Heavy user
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Kijk eens in de folder van casis of op www.2cvclub.com
Zij zullen het nog wel hebben. Ze verkopen ook nog complete koetsjes (aldus de folder!!!0
Zij zullen het nog wel hebben. Ze verkopen ook nog complete koetsjes (aldus de folder!!!0
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Heavy user
-
- Heavy user
Sjeee, 58 eurootjes voor een setje gewichtjes met nieuw nokje....Punky schreef:Kijk eens in de folder van casis of op www.2cvclub.com
(35 euro voor alleen de gewichtjes)
Hans (citroenz.nl) had ze niet, zei dat ze er ook niet nieuw waren... Maar er zijn nou toch plenty mensen die die gewichtjes over hebben? Of waren die allemaal al zo slecht?
Daniel
Die blauwe platen zijn een 'License to drive slow.'
Al je antwoorden op je vragen
Al je antwoorden op je vragen
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Cassis heeft nog niet zo lang geleden alle machines en rechten om chassis (origineel) te mogen maken overgenomen. Ze hebben ook de oude voorraad opgekocht en verkopen deze ook met originaliteitspapieren met de eigen firma-naam erop.rocco schreef:Bij Cassis kan je alles nog krijgen,
nieuw of als nieuwe imitatie,
het gaat dan over allerlei onderdelen.
Cassis is de enige die het ECHTE Citroën chassis nog maakt, met de authentieke machines. (denk ik)
Mark van Boekel Uit schaijk (Oss) is een van of de enige dat weet ik nooit die importeur is van spullen van club cassis.
PuNk RoCK LosEr
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
(...)Als je vervroegingsgewichtjes stuk zijn dan start je eend slechter en rijdt slechter in de hoge toeren. Deze dingen zijn niet meer nieuw te koop.(..
Wij hebben deze gewoon op voorraad ook de nokjes leveren wij nog alles orgineel citroen.
Niet alles is meer te koop, ook cassis heeft niet alles meer, niet alles wat in hun catalogus staat is leverbaar.
Wij hebben deze gewoon op voorraad ook de nokjes leveren wij nog alles orgineel citroen.
Niet alles is meer te koop, ook cassis heeft niet alles meer, niet alles wat in hun catalogus staat is leverbaar.
Met vriendelijke groet G. vd Bergh.
https://lepatron.nl/webshop/
https://lepatron.nl/webshop/
-
- Veelvuldig poster
hé hallo,
donderdag hield de ACAdiane ermee op , waarschijnlijk de ontsteking die niet helemaal lekker is. nu had ik nog een blok liggen (orginele uit m'n eend) met een 123 erop, nu heb ik alles gedemonteerd, maar zie ik dat bij de magneetjes die op de vervroegerasjes moeten het ene magneetje c.a. 3 mm uit het busje steekt en het andere magneetje vlak zit met de voorzijde van het busje..... wie weet hoe het hoort te zitten??, ik heb wel eens een handleiding gezien van iemand op het www met foto's erbij, maar kan het nu niet meer vinden....
greetzzzzzzz
Rusty
donderdag hield de ACAdiane ermee op , waarschijnlijk de ontsteking die niet helemaal lekker is. nu had ik nog een blok liggen (orginele uit m'n eend) met een 123 erop, nu heb ik alles gedemonteerd, maar zie ik dat bij de magneetjes die op de vervroegerasjes moeten het ene magneetje c.a. 3 mm uit het busje steekt en het andere magneetje vlak zit met de voorzijde van het busje..... wie weet hoe het hoort te zitten??, ik heb wel eens een handleiding gezien van iemand op het www met foto's erbij, maar kan het nu niet meer vinden....
greetzzzzzzz
Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400