Para-soleil
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het gaat ook om de laatste link, daar staat alles bij elkaar, die bovenin het kader zijn niet meer te openen inderdaad..
het gaat dus om deze
http://www.flyingduckman.com/soleil/soleil.html
Ik geef ook de voorkeur aan compleet open, maar met dit weer in die brandende zon is het heerlijk zo'n zonnedakje!
het gaat dus om deze
http://www.flyingduckman.com/soleil/soleil.html
Ik geef ook de voorkeur aan compleet open, maar met dit weer in die brandende zon is het heerlijk zo'n zonnedakje!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Afgelopen week op tv in Keuringsdienst van Waarde (zie eerder topic)
rijdt door het franse land een ribbeleend met een para-soleil. Het ziet eruit als een orgineel exemplaar zoals in het begin van dit topic te zien is op de tekening.

rijdt door het franse land een ribbeleend met een para-soleil. Het ziet eruit als een orgineel exemplaar zoals in het begin van dit topic te zien is op de tekening.

Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Ik heb een schermpje gemaakt voor mijn vakantie dit jaar:
http://aardbei.dyndns.org/rens/Eend/S4010957.JPG
Het is ideaaal! Klappert niet bij 110 kml/h, je zit niet heel de dag in de volle zon, en je rijd toch open!!!
Oftewel: GENIAAL!
Ik heb veel reacties erop gehad, maar in het zuiden is het een must en was het ook niet heel bijzonder!
Die aflevering van de keuringsdienst van waarde is trouwens briljant!
http://aardbei.dyndns.org/rens/Eend/S4010957.JPG
Het is ideaaal! Klappert niet bij 110 kml/h, je zit niet heel de dag in de volle zon, en je rijd toch open!!!

Ik heb veel reacties erop gehad, maar in het zuiden is het een must en was het ook niet heel bijzonder!
Die aflevering van de keuringsdienst van waarde is trouwens briljant!

2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Hij is nét iets te smal idd! Als je aan de passagierskant zit komt er net even te veel zon door heen, waardoor je nog zit te turen! De andere moet iets breder worden. Het voordeel is dat je het makkelijk op spanning kunt zetten, zodat het absoluut niet klappert tijdens het rijden! 
Het voordeel is dat het schermpje kan blijven zitten wanneer het dak dicht moet en je kunt het schermpje erg makkelijk 'om/wegklappen'!
Ik ben nog bezig met een nóg idealer schermpje!
Dat model is sinds de vakantie fan van mijn eendje en het zonneschermpje!

Het voordeel is dat het schermpje kan blijven zitten wanneer het dak dicht moet en je kunt het schermpje erg makkelijk 'om/wegklappen'!
Ik ben nog bezig met een nóg idealer schermpje!

Dat model is sinds de vakantie fan van mijn eendje en het zonneschermpje!

- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Huh? Ik gebruik zelfs in autos waar de tweede spiegel standaard op zit, die spiegel niet! Je moet toch om je schouder kijken, want de dode hoek is daar enorm!sellavie schreef:i.p.v. spatborden, koop een rechter buitenspiegel, wel zo veilig
Maar das een beetje offtopic ....

@sellavie: Trouwens, is de eend die je hebt origineel zwart???

- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Wat cool! In de familie is er ook een originele zwarte bijgekomen. (Zwartje) Op de club waren ze er idd al van onder de indruk dat het een originele was.sellavie schreef:yep, Rens , zo splinternieuw gekocht 18 jaar geleden. officieel zijn er 11 zwarte in nederland, de rest is overgespoten. Niks aan gedaan, gaat zo weer de showroom in..maar eerst ff naar Z . frankrijk, foto's volgen!
@Steffan: Leuk dakje! Alleen klappert het achterste gedeelte niet heel erg? Dat is de reden waarom ik nooit half open rijd.
Rens