Gemiddelde beroep van een eendenrijder
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Ik ben afgestudeerd celliste en muziekpedagoge...maar sta niet voor de klas in verband met lichamelijke problemen. Ben me gaan omscholen en organiseer nu de educatie in een groot theater in de Randstad. Daar ben ik werkzaam op de marketing afdeling, ik vul (als ik werk) mijn dagen met redactioneel werk en het werven van jeugd en jongeren voor ons theater...Verder hard nadenken met mijn collega's om zoveel mogelijk mensen naar onze concerten, dansvoorstellingen en theatervoorstellingen te krijgen. Ik kom uit een muzikaal gezin, vader is professioneel violist en mijn moeder pianiste. Mijn broertje heeft een tijd hobo gestudeerd maar is toch de horeca in gegaan...
Cello speel ik nog zo veel als ik kan, maar ik speel vooral kamermuziek met een trio (mijn twee beste vriendinnen = dus meer wijn en kletsen dan spelen) en een salonorkest waarmee we voor bejaarden spelen...heel erg leuk. Zo af en toe nog eens een soloconcertje rond de kerstdagen...
Leuk om hier te lezen wat iedereen doet...
Cello speel ik nog zo veel als ik kan, maar ik speel vooral kamermuziek met een trio (mijn twee beste vriendinnen = dus meer wijn en kletsen dan spelen) en een salonorkest waarmee we voor bejaarden spelen...heel erg leuk. Zo af en toe nog eens een soloconcertje rond de kerstdagen...
Leuk om hier te lezen wat iedereen doet...
-
- Heavy user
Cool dus je zit vooral met jongeren te werken? Hebben jullie ook een jongeren theatersportteam? Want in dat geval wil ik wel eens tegen jullie spelen, kijk op www.andersmisikdebus.nl wij hebben wat te weinig tegenpartijen helaas!
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
nee het is wel allemaal muzikaal ingesteld..maar ik ga wel even op je site kijken....je weet maar nooit wat er te regelen valt...ziet er leuk uit zeg...erg leuke site...ik sla m zeker in mijn bladwijzers op om later nog eens terug te zien. Wij brengen van alles in onze zalen van 4Ish tot Klassieke orkesten van Opera tot Popconcerten, van Ballet tot breakdance, van Stomp tot kamermuziek maar toneel is onze zaal niet helemaal voor geschikt (helaas) ik zou het geweldig vinden meer cabaret te doen in ons theater, maar onze zaal kan sprekende tekst niet heel goed hebben...echt jammer...maar daar zijn weer andere leuke zalen voor in Den Haag. Ik vind je site wel erg leuk, dus ik ga het zeker op mijn persoonlijke harde schijf zetten....*Maaikie maakt mental note*
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
-
- Heavy user
Okeej dankjewel! Wij hebben een erg kleine zaal, 55 zitplaatsen, dus onze stemmen hoeven niet versterkt te worden, dat is erg fijn maar eventueel hebben we ook nog van die "opplakmicrofoons" liggen.
Maar als je in Den Haag nog een jongerentheatersportteam kent, mag je me daar best een contactpunt voor PM'en, als je begrijpt wat ik bedoel
Maar als je in Den Haag nog een jongerentheatersportteam kent, mag je me daar best een contactpunt voor PM'en, als je begrijpt wat ik bedoel
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break