3e 2CV Grenstreffen
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Gebruiker
thuiswedstrijd
Hoi,
Amper droog na het rolling duck gebeuren in (V)eendam ga ik komend weekend sowieso ff buurten bij t grenstreffen. Is maar half uurtje rijden dus dan niks vergeleken met al die andere meetingen........
Zouden t lopend kunnen doen.....o nee...das nie handig nie met een 2cv meeting......
Mocht t nu spontaanopeens toch ook nog mooi weer ( althans af en toe toch wel wat droog) worden dan ga ik eens een poging wagen om de neiuwe tentjes op te zetten....... Pfffffffffff, altijd ff weer puzzelen hoe zoiets dan werkt he.......
In ieder geval rijd ik met mijn charleston mee met de rit van zondag.......
tot zienus
Drasseldrap
Amper droog na het rolling duck gebeuren in (V)eendam ga ik komend weekend sowieso ff buurten bij t grenstreffen. Is maar half uurtje rijden dus dan niks vergeleken met al die andere meetingen........
Zouden t lopend kunnen doen.....o nee...das nie handig nie met een 2cv meeting......

Mocht t nu spontaanopeens toch ook nog mooi weer ( althans af en toe toch wel wat droog) worden dan ga ik eens een poging wagen om de neiuwe tentjes op te zetten....... Pfffffffffff, altijd ff weer puzzelen hoe zoiets dan werkt he.......
In ieder geval rijd ik met mijn charleston mee met de rit van zondag.......
tot zienus
Drasseldrap
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Slecht nieuws: ik ga het Grenstreffen overslaan. Sowieso kon ik al niet langer blijven dan t/m de puzzelrit op zaterdag, maar in combinatie met een hoop verwachte regen zie ik het niet zo zitten om 'even' naar Buurse te scheuren.
Iig veel plezier voor degenen die wèl gaan!
Goed nieuws: nu maken jullie meer kans op het winnen van de puzzelrit!

Goed nieuws: nu maken jullie meer kans op het winnen van de puzzelrit!