Tank leeggereden; wat nakijken?
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Tank leeggereden; wat nakijken?
Ik heb eergisteren m'n benzinetank helemaal leeggereden... Na vraag ik me af wat ik voor de zekerheid allemaal ff na kan kijken. Ik heb het benzinezeefje in de carburateur met behulp van het forum gevonden en dat was schoon. Toch lijkt ie wat minder lekker te lopen dan voorheen. Waar kan ik nog meer zoeken?
Ze vond je eend ontzettend gaaf, maar ze was wel doodsbang
Pas wel op voor gevoelsmatigheden! Je vreest dat hij minder lekker loopt omdat je daar verhalen over hebt gehoord en waarempel... Dat soort dingen heb ik zelf ook vaak.
In werkelijkheid heeft leegrijden niet vaak consequenties. Dat filtertje in de carb is dat laatste in de lijn, dus als dat schoon is (en er komt als je slingert brandstof pulserend uit de losgenomen leiding) dan zal het wel loslopen. Storingen door vervuiling in de benzinetoevoer zijn (althans da's mijn ervaring) vaak gelijk overduidelijk. Je staat namelijk stil langs de weg
In werkelijkheid heeft leegrijden niet vaak consequenties. Dat filtertje in de carb is dat laatste in de lijn, dus als dat schoon is (en er komt als je slingert brandstof pulserend uit de losgenomen leiding) dan zal het wel loslopen. Storingen door vervuiling in de benzinetoevoer zijn (althans da's mijn ervaring) vaak gelijk overduidelijk. Je staat namelijk stil langs de weg

- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: