Poster 2cv
- Jeroen-citroen
- Moderator
Brutaal ben je hier niet snel hoor.
Voor de poster stuur je een P.M. dat gaat heel simpel .
Je gaat naar een bericht van Jan-Gert (in dit geval), onder aan het bericht staat een knop pm. Ff op klikken en je krijgt een bericht venster, berichtje typen en versturen maar.
Je gaat naar een bericht van Jan-Gert (in dit geval), onder aan het bericht staat een knop pm. Ff op klikken en je krijgt een bericht venster, berichtje typen en versturen maar.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Fijn dank je wel.....allereerst om me niet te brutaal te noemen...Jeroen-citroen schreef:Brutaal ben je hier niet snel hoor.

Thanx voor de hulp!
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Geweldig is die poster...
:D:D
Ik had mijn eend net drie dagen en toen kreeg ik van vrienden allerlei linkjes op gestuurd met filmpjes en leuke plaatjes van eendjes waaronder deze poster. Dus ik meteen op zoek gegaan..en kwam inderdaad op een Spaanse Site....geweldig! En nu ga ik overmaken en hangt ie straks boven mijn bed....:yippie:
Is er op het forum ook iets van leuke linkjes met filmpjes etc...dit is niet helemaal ontopic...maar ik probeer het forum nog een beetje te ontdekken..ik heb zulke leuke filmpjes gekregen voor mijn verjaardag!!
zeker...en aangezien ik vooral verliefd ben op de buitenkant van mijn wolkje en nul komma nul verstand heb van de binnenkant...lees en leer ik mezelf gek sinds ik op dit forum zit...

Ik had mijn eend net drie dagen en toen kreeg ik van vrienden allerlei linkjes op gestuurd met filmpjes en leuke plaatjes van eendjes waaronder deze poster. Dus ik meteen op zoek gegaan..en kwam inderdaad op een Spaanse Site....geweldig! En nu ga ik overmaken en hangt ie straks boven mijn bed....:yippie:
Is er op het forum ook iets van leuke linkjes met filmpjes etc...dit is niet helemaal ontopic...maar ik probeer het forum nog een beetje te ontdekken..ik heb zulke leuke filmpjes gekregen voor mijn verjaardag!!
zeker...en aangezien ik vooral verliefd ben op de buitenkant van mijn wolkje en nul komma nul verstand heb van de binnenkant...lees en leer ik mezelf gek sinds ik op dit forum zit...

- Jeroen-citroen
- Moderator
Voor de filmpjes moet je hier zijnMaaikie schreef:
www.2cv.nl/interactief/forum/viewtopic.php?t=1784
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
Jeroen-citroen schreef:Voor de filmpjes moet je hier zijnMaaikie schreef:
www.2cv.nl/interactief/forum/viewtopic.php?t=1784
dank je wel...ga ik even kijken of het er tussen staat anders volgt er een linkje met allemaal geweldige filmpjes..om bij te watertanden...!!!
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
:yahoo::yahoo:JanGert schreef:Vandaag heb ik voor de volgende mensen de volgende posters op de post gedaan:
Flying Duck
Thomaaas
Deusjefoo
Rollo
Maaikie
Discusduck
Frank Deusjevoo
Charlie
Dus morgen of overmorgen zal ie er wel zijn neem ik aan!
Ik ga nu alvast voor de brievenbus liggen...of zou dat iets te vroeg zijn...

Ik verheug me er nu al op....yippie....ik had je nog een berichtje gestuurd Jan Gert....superbedankt alvast voor al je moeite!!!
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)