Visa onstekings probleem??

Alles over visa-conversies.
CitRoel
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: ma 21 feb, 2005 19:06
Locatie: Tolkamer

Bericht door CitRoel » do 31 aug, 2006 16:46

Wat is dat toch met die sensoren? Zijn die zo kwetsbaar? Kan je die niet doormeten ofzo?
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » do 31 aug, 2006 16:52

ze zijn niet heel erg gevoelig (heb er nu 2 kapot gehad in c.a. 60.000 km) maar als ze kapot gaan heb je wel een probleem, je weet meestal niet welke kapot is en soms doetie t wel en soms niet...... ook kan ie het wel doen als ie koud is en als ie warm wordt ermee stoppen!

als je dus met een visablok met sensoren rijdt, neem altijd gereedschap en reservesensoren mee (heb er zelf 6 bij me!) en een reserve computer, kan dezelfde symptomen hebben........

waar is die goede oude tijd van contactpuntjes gebleven........ :wink: maar goed voor de rest heb ik er weinig onderhoud aan, nooit puntjes stellen enzo! en niet te vergeten het vergrote rijplezier!

greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

CitRoel
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1229
Lid geworden op: ma 21 feb, 2005 19:06
Locatie: Tolkamer

Bericht door CitRoel » do 31 aug, 2006 17:16

Pfff wat een gedoe, maarja je moet er wat voor over hebben om een snelle eend te hebben. Ik hou het gewoon bij m'n eend motortje...
AZAM6 '67 Orange Mandarine. 12-93-DN
Two-cilinder bleus, going on and going strong!p

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1593
Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
Locatie: s heerenbroek
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » do 31 aug, 2006 18:53

valt best mee met dat gedoe, alleen soms is er iets aan de hand waar je uren naar kan zoeken, terwijl het vaak iets heel kleins is.. :wink:
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » do 31 aug, 2006 20:10

he CT, wat is eigenlijk jou sproeierbezetting op het moment (na de vermogensdag) ik heb er nu 2x 130 inzitten dacht ik, maar heb het idee dat het een beetje te klein is, zeker omdat ik er een dikke turbotube op heb.

ik hoor 't wel

greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1593
Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
Locatie: s heerenbroek
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » vr 1 sep, 2006 17:37

ik ben van 130 terug gegaan naar 125 2e trap.. eerste trap 120 geloof ik
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » za 2 sep, 2006 15:45

oh, het kan ook zijn dat ik er 2x 120 in heb (wat is de standaard maat ook alweer) ik weet wel dat er in de 1e trap een kleinere zat dan in de 2e. De sproeier in de 1e heb ik vervangen door een uit een andere carb waar 2 grote in zaten (ouder type!) maar goed ik zal wel eens gaan proberen met een stapje groter in de 2e trap, zal nog wel ff duren heb het op het moment druk met andere dingen.....

greetz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Aloha Beach Cruiser
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1593
Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
Locatie: s heerenbroek
Contacteer:

Bericht door Aloha Beach Cruiser » za 2 sep, 2006 20:39

ik weet van mijn blok wel dat ie eigenlijk nog steeds iets meer lucht nodig heeft..
als ik nu kleinere sproeiers test, kost het mij vermogen..
maar er blijft nog steeds met flink gassen, een benzine nevel boven de carb. hangen.
power tube is na mijn zien, ideaal voor mij.. alleen ben ik dan m'n mooie snorkel geluid kwijt, wat die K&N nu doet :? dus probeer ik op den duur (als ie blijft) een power tube idee te maken, met een K&N er tussen.
'k heb al eens een foto gezien van zo'n ding, hier ergens op het forum, maar waar?
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81

http://charlestontuning.mijnalbums.nl/

Plaats reactie