Heeft er iemand tips voor het ontkleuren van plastic? Bijvoorbeeld om witte knipperlichten achteraan te krijgen.
Groetjes Sam
Ontkleuren van plastic
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het is niet echt voor tuning op een goedkope manier, die achterlichten waren maar een voorbeeld. Mijn 2cv AL heeft origineel onder de voorruit twee witte knipperlichten. Deze zijn afkomstig van de Traction Avant. Helaas worden de tweedelige kapjes niet meer gemaakt, enkel nog de wit/rode variant. Dat rood moet ik er dus af zien te krijgen. Dat rood is achteraf aangebracht, de vraag is hoe dat er weer afgehaald kan worden.
-
- Addicted user
- Contacteer:
Als het rood er achteraf is op aangebracht kun je het proberen met remolie (nee geen LHM), eventueel omwikkelen met wcpapier om het voorwerp goed nat te laten blijven.
Deze methode gebruik ik om 2K lak van kunstof kapjes te krijgen zonder dat het kunstof oplost. Let op ik weet niet welk effect het heeft op je kapje.
Deze methode gebruik ik om 2K lak van kunstof kapjes te krijgen zonder dat het kunstof oplost. Let op ik weet niet welk effect het heeft op je kapje.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer: