2CV Huppelmeeting 8-10 september
-
- Veelvuldig poster
Wat een weertje was t weer zeg,heerlijk. Beetje weinig Hollanders eigenlijk,maar met de zuiderbuurtjes was t gezellig buurten en bierelieren. Volgende week nog zo'n leuk weekend in het Belgische. Hopelijk dan meer Hollanders?? Groeten Hans en Miranda + doggies!!
Laatst gewijzigd door Hanzelman op zo 10 sep, 2006 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Regelmatige poster
He jammer dat we het vorige weekend alles gemist hebben, helaas was mijn eend niet op tijd klaar en kon er van het weekend niet ver mee gereden worden....Hanzelman schreef: Volgende week nog zo'n leuk weekend in het Belgische. Hopelijk dan meer Hollanders?
Wat is er dan volgend weekend in Belgie te doen??
mijn eend is normaal gzien deze week wel klaar dus als het nog mooi weer is moet daar van genoten worden!!!
2cv6charlestongrijs`90/2cv6blueCamargue'73
-
- Veelvuldig poster
Wederom weer een geweldige meeting,zie onderstaande link,groeten en tot daar,Hans en MirandaOmenSinistrum schreef:He jammer dat we het vorige weekend alles gemist hebben, helaas was mijn eend niet op tijd klaar en kon er van het weekend niet ver mee gereden worden....Hanzelman schreef: Volgende week nog zo'n leuk weekend in het Belgische. Hopelijk dan meer Hollanders?
Wat is er dan volgend weekend in Belgie te doen??
mijn eend is normaal gzien deze week wel klaar dus als het nog mooi weer is moet daar van genoten worden!!!
http://www.rekup.net/link/huppel/agenda ... rs2006.jpg
-
- Regelmatige poster
-
- De Forumbelg
De foto's van deze geweldige meeting (alweer):
http://smg.photobucket.com/albums/v608/ ... ng%202006/
http://smg.photobucket.com/albums/v608/ ... ng%202006/
Dyane 6 1972, 2cv AZL3 1963
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hey sam,
Ja ik vond het een mooi en gezellig evenement. Ook de rondrit was mooi. Jammer dat m'n duck niet goed liep, inmiddels is dit weer verholpen door nieuwe bougie kabbels te monteren. Gelukkig!!! Dus de volgende keer kan er fatsoenlijk gereden worden.
Heb je trouwens m'n mail ontvangen? Ik heb misschien wat interessante info voor je belgische 2cv.
Ja ik vond het een mooi en gezellig evenement. Ook de rondrit was mooi. Jammer dat m'n duck niet goed liep, inmiddels is dit weer verholpen door nieuwe bougie kabbels te monteren. Gelukkig!!! Dus de volgende keer kan er fatsoenlijk gereden worden.
Heb je trouwens m'n mail ontvangen? Ik heb misschien wat interessante info voor je belgische 2cv.