Gespot!
-
- Heavy user
Veel duitsrs in sneek met eenden, Zag r n stuk of 4 maar mocht ze niet meer fotograferen van mn vrienden [ik doe r ook nogal lang over.]
Was ook nog n Nederlandse man die kwam de AH uit toen ik zen eend op de kiek zette, werd nogal boos en ik denk ik vraag m maar ff netjes mag k m op internet zetten. Mocht dus niet, hij had wel n bijzondere eend met een of andere raaaaaare 4kante bak achterop en een opendakraampje in de bovenkant. Bak was volgens mij van kunsttof, nouja ik vond m niet aardig sloeg met de deuren blablabla.
De meeste mensen maken ff een leuk praatje, zelfs de BXrijders doen dat.
Was ook nog n Nederlandse man die kwam de AH uit toen ik zen eend op de kiek zette, werd nogal boos en ik denk ik vraag m maar ff netjes mag k m op internet zetten. Mocht dus niet, hij had wel n bijzondere eend met een of andere raaaaaare 4kante bak achterop en een opendakraampje in de bovenkant. Bak was volgens mij van kunsttof, nouja ik vond m niet aardig sloeg met de deuren blablabla.
De meeste mensen maken ff een leuk praatje, zelfs de BXrijders doen dat.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Moderator
Ssssssttttttt! Zometeen weet Gaby the Duckslayer ook waar ik allemaal uithang!!backfire schreef:ik zag rond 15:30 een gele eend met limburgse achterklep langsrijden in Den Bosch, hekellaan.

Ron, ik weet waar je huis woont, dus pas maar op!backfire schreef:Ja nu ik weet wie er mee rijd, kan ik tuurlijk ook een keer stiekum rood-wit geblokt er op maken.

In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Ik heb ook de deur van zijn sleutel, dus.. 
Z'n eend staat daar voor de deur, dat telt voor mij als hij een aanslag pleegt op mijn achterklep. Alleen houden zijn bejaarde buren zijn eend netjes in de gaten, zoals het hoort! Ik zal dus een verrassingsaanval moeten plannen. Maar ik loop nu vooruit op gebeurtenissen.. Eerst maar eens een antigraffittilaag op m'n klepje aanbrengen.

Z'n eend staat daar voor de deur, dat telt voor mij als hij een aanslag pleegt op mijn achterklep. Alleen houden zijn bejaarde buren zijn eend netjes in de gaten, zoals het hoort! Ik zal dus een verrassingsaanval moeten plannen. Maar ik loop nu vooruit op gebeurtenissen.. Eerst maar eens een antigraffittilaag op m'n klepje aanbrengen.
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Een aantal mooie 2cv's. o.a. een paars metallic met ribbelkap:
http://62.95.94.132/gallery/album03?page=27
http://62.95.94.132/gallery/album03?page=27
-
- Eend ontdekker
- Contacteer:
gisterenavond op de boulevard van scheveningen een hoop DS'sen...
en op de Raamweg in Den Haag een prachtige (denk) gele geparkeerde eend met Frans Kenteken....was te donker om goed te zien en ik was druk bezig een mercedes van mijn bumper te werken...anders had ik rustig even een plaatje geschoten...maarja.....ging effe nie.
en op de Raamweg in Den Haag een prachtige (denk) gele geparkeerde eend met Frans Kenteken....was te donker om goed te zien en ik was druk bezig een mercedes van mijn bumper te werken...anders had ik rustig even een plaatje geschoten...maarja.....ging effe nie.
Kingfisher Sky Celliste
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)
29/10 Tivoli Utrecht- 3/12 De Boerderij Z'Meer - 29/12 013 Tilbug
2cv6 Special 1982 Blue Lagune(In restauratie)