wie is wie (smoelenboek)
- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Moderator
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Las Expert
- Contacteer:
nou dan moet ik ook maar eens
dit ben ik
lekker chagarijnig
en hier een proef rit met een besteleend
history of my
ik ben siemen de boer
uit het frieseplaatsje wijnjewoude
ik ben zowat op gegroet met citroens
mehari's ami's, ds, eenden , besteleenden
vanaf mijn 14 sleutel ik al aan a type's
daar voor aan bromfietsen.
vanaf mijn 15 a 16ste is het allemaal uit de hand gelopen veel eenden voor andere mensen opgeknapt ( 2 eenden 2 besteleenden ami 6 ami 8 enz enz)
op mijn 15 jaar verjaardig kreeg ik een eend edit een heuse citroen azu250 uit 1978 zelf uit frankrijk geimporteert helaas staat deze besteleend al zowat 4 jaar in de hoek stof te happen.
vandaag de dag ben ik met de oranje dyane bezig daarna de aca's ie mijn boertje samen met mij gaat restauren want hij vind het allemaal geweldig dat sleutelen.
anno 2007 voelde ik aan mijn zelf al dat ik het allemaal al een beetje gehad heb al het sleuten en ik ga mijn hobby inkrimpen.
het is natuurlijk hartstikke leuk die eenden maar er zijn ook grenzen die ik al heb overschreden nachten lang in de garage werken aan auto's die op tijd af moesten zijn.
nee ik vind het allemaal wel leuk geweest! ik maak deze oranje dyane af en ik pak 1 van mijn oude hobby's weer op namelijk oude bromfietsen en er tussen door mijn broertje wat choatsen met de acadiane.
dit word natuurlijk allemaal op dit forum geplaatst met foto's
groeten siemen
dit ben ik
lekker chagarijnig
en hier een proef rit met een besteleend
history of my
ik ben siemen de boer
uit het frieseplaatsje wijnjewoude
ik ben zowat op gegroet met citroens
mehari's ami's, ds, eenden , besteleenden
vanaf mijn 14 sleutel ik al aan a type's
daar voor aan bromfietsen.
vanaf mijn 15 a 16ste is het allemaal uit de hand gelopen veel eenden voor andere mensen opgeknapt ( 2 eenden 2 besteleenden ami 6 ami 8 enz enz)
op mijn 15 jaar verjaardig kreeg ik een eend edit een heuse citroen azu250 uit 1978 zelf uit frankrijk geimporteert helaas staat deze besteleend al zowat 4 jaar in de hoek stof te happen.
vandaag de dag ben ik met de oranje dyane bezig daarna de aca's ie mijn boertje samen met mij gaat restauren want hij vind het allemaal geweldig dat sleutelen.
anno 2007 voelde ik aan mijn zelf al dat ik het allemaal al een beetje gehad heb al het sleuten en ik ga mijn hobby inkrimpen.
het is natuurlijk hartstikke leuk die eenden maar er zijn ook grenzen die ik al heb overschreden nachten lang in de garage werken aan auto's die op tijd af moesten zijn.
nee ik vind het allemaal wel leuk geweest! ik maak deze oranje dyane af en ik pak 1 van mijn oude hobby's weer op namelijk oude bromfietsen en er tussen door mijn broertje wat choatsen met de acadiane.
dit word natuurlijk allemaal op dit forum geplaatst met foto's
groeten siemen
azu-b 250 1973
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
ami 6 1968
2cv AZAM
Berlingo
dyane 1970
-