uitlaat ter vervanging van 1e demper
uitlaat ter vervanging van 1e demper
ik meen dat dit ergens te koop was wie o wie weet waar dat is
Ze zijn altijd te koop op de meeting in spa- francorchamps. In de tent van de organisatie daar.
Dit is hem.
Maar zoals punky al zei, ze zijn aardig aan de prijs
Dit is hem.
Maar zoals punky al zei, ze zijn aardig aan de prijs
©COPYWRIGHT
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
Niets uit deze publicaties mag worden verveelvoudigd door middel van digitale technieken,druk,microfilm,of op welke andere wijze dan ook.
ja idd! ik heb de abndere topics ook even door gelezen en een beetje wijzer geworden, ik denk dat ik het gewoon laat bij een walker demper van maar 30 euro
en dan kies voor de iets dikkere pijp vanmaf de eerste demper zonder sigaar zoals ik dat al had vroeger
ik denk dat dit het beste werkt met een origineel dyane blok
en dan kies voor de iets dikkere pijp vanmaf de eerste demper zonder sigaar zoals ik dat al had vroeger
ik denk dat dit het beste werkt met een origineel dyane blok
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dan kun je het beste vanaf de eerste demper een dikkere pijp eraan hangen zoals Spookeend heeft. Is het goedkoopste.
Ik heb er zelf een Cherry-Bomb onderliggen, deze doet bijna evenveel als die holle pijp. Het probleem is met name dat een eend onvoldoende druk op kan bouwen om een beetje geluid uit al die modernere uitlaten te krijgen.
Mijn Cherry-Bomb zou ook beter klinken als er een V8 voor zou zitten.
Ik heb er zelf een Cherry-Bomb onderliggen, deze doet bijna evenveel als die holle pijp. Het probleem is met name dat een eend onvoldoende druk op kan bouwen om een beetje geluid uit al die modernere uitlaten te krijgen.
Mijn Cherry-Bomb zou ook beter klinken als er een V8 voor zou zitten.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ik denk dat het bij een opgevoerd blok zeker vermogen geeft! bij een standaard blok zul je er wienig van merken..
ook zal het geluid TEGENVALLEN denk ik!! in een orginele demper zitten schotjes zodat je ook druk opbouwd.. deze druk komt er met gang uit, wat in een holle buis als 2e demper veel mooier geluid geeft is mijn ervaring!
ik heb een eerste demper leeggehaald, geluid van de 2e demper minder mooi, en scheller.. maar trekt veel beter met een opgevoerde visa (normaal bij 5500 trm wordt het minder, met een lege eerste demper tot 7000..)
nu heb ik weer een orginele demper, dit geeft echt veel mooier geluid!! zwaarder, iets harder enz.. (ben bezig die ander iets aan te passen, vanavond gaat ie d'r weer onder)
ik denk dat zo'n dure zoals op de foto, minder mooi geluid geeft, maar wel beter door trekt in de toeren, Mits je blok opgevoerd is..
ook zal het geluid TEGENVALLEN denk ik!! in een orginele demper zitten schotjes zodat je ook druk opbouwd.. deze druk komt er met gang uit, wat in een holle buis als 2e demper veel mooier geluid geeft is mijn ervaring!
ik heb een eerste demper leeggehaald, geluid van de 2e demper minder mooi, en scheller.. maar trekt veel beter met een opgevoerde visa (normaal bij 5500 trm wordt het minder, met een lege eerste demper tot 7000..)
nu heb ik weer een orginele demper, dit geeft echt veel mooier geluid!! zwaarder, iets harder enz.. (ben bezig die ander iets aan te passen, vanavond gaat ie d'r weer onder)
ik denk dat zo'n dure zoals op de foto, minder mooi geluid geeft, maar wel beter door trekt in de toeren, Mits je blok opgevoerd is..
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/