Misschien van de week toch eens aan mijn trekstangen gaan draaien. Die originele stand is wel hoog.charleston tuning schreef:
24 h. SPA
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Deze repo wil ik jullie niet onthouden. Dus als voorproefje:
Het bewijs dat rode eenden niet sneller zijn, maar wel sneller stuk.
Dit was zo'n 3 uur na aanvang van de race.
De fans (van alle andere kleuren)
Afgesleept rond 17:00
En zo kwam nummer 93 binnen na 24 uur.
Weer aan een kabel.
Dus bij deze is het bewijs geleverd.
Het bewijs dat rode eenden niet sneller zijn, maar wel sneller stuk.
Dit was zo'n 3 uur na aanvang van de race.
De fans (van alle andere kleuren)
Afgesleept rond 17:00
En zo kwam nummer 93 binnen na 24 uur.
Weer aan een kabel.
Dus bij deze is het bewijs geleverd.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
Hallo, je vergeet te vermelden dat het hier om 1 en om een uitzonderlijk geval gaat. Ik vind je bewijs dus niet bepaald sterk.
Daarbij komt ik heb ook rond gekeken en een vriend van mij en ik vonden dat opvallend veel BMWeenden uit vielen. Misschien is dit er ook wel zo een
p.s. ik ben ook geen rood liefhebber hoor... maar dat geheel te zijde
Doei, Bart
Daarbij komt ik heb ook rond gekeken en een vriend van mij en ik vonden dat opvallend veel BMWeenden uit vielen. Misschien is dit er ook wel zo een
p.s. ik ben ook geen rood liefhebber hoor... maar dat geheel te zijde
Doei, Bart
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Dat van die BMW eenden klopt. Ik heb in de avond in de pits alleen maar citroen blokjes zien staan en maar 1 bmw blok. En er stonden ook al enkele eenden stil
Kan je trouwens ook nog wel een foto laten zien van een ROOD met gele eend, die de race niet meer op 4 wielen heeft geeindigd.
Kan je trouwens ook nog wel een foto laten zien van een ROOD met gele eend, die de race niet meer op 4 wielen heeft geeindigd.
PuNk RoCK LosEr
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
dat krijg je he als ze allemaal bloedgroep O hebben alhoewel daar de bloedgroepen op ontbrekenDelfosso schreef:De O was op bij de stickerleveranviers vandaar dat er maar een E is neergezet.
Misschien met haar 1,54 wel de kleinste eend rijdster van NL..
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
2cv6 1983 LPG
2cv6 1985
fiat 500 1969
solex 3800
-
- Veelvuldig poster
Ja Hobbes was er ook in Spa, vond het een geweldig leuk weekend. Terug zijn we het eerste stuk binnendoor gereden via de watervallen van Co en Spa stad zelf.
De thuiskomst was iets minder maar dat terzijde ( heb een paar vandalen op ongewenst bezoek gehad...maar die zijn niet binnen geraakt ( deur te goed dicht)
Heb vandaag ook oom agent op bezoek gehad daarvoor.
De thuiskomst was iets minder maar dat terzijde ( heb een paar vandalen op ongewenst bezoek gehad...maar die zijn niet binnen geraakt ( deur te goed dicht)
Heb vandaag ook oom agent op bezoek gehad daarvoor.
met eendige groeten,
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
JA JA Jongens en meisjes, het was fantastisch en de tijd ging wat mij betreft dit weekend veel te snel. De foto's van deze en gene zijn prachtig, kan ik nog mooi even na genieten! Voor iedereen die er net als ik geen genoeg van kan krijgen heb ik ook nog een paar foto's op internet gezet.
http://www.mijnalbum.nl/Album=BBPL6JQ6
Groetjes Bart
p.s. @ Arnout, das lekker thuis komen... Ah hum, gelukkig zijn ze niet binnen geweest, veel succes met oom agent hopelijk kan hij wat voor je betekenen.
Groetjes Bart
p.s. @ Arnout, das lekker thuis komen... Ah hum, gelukkig zijn ze niet binnen geweest, veel succes met oom agent hopelijk kan hij wat voor je betekenen.
I use one of your picture for my "forum picture", I hope it's ok!Bartje schreef:JA JA Jongens en meisjes, het was fantastisch en de tijd ging wat mij betreft dit weekend veel te snel. De foto's van deze en gene zijn prachtig, kan ik nog mooi even na genieten! Voor iedereen die er net als ik geen genoeg van kan krijgen heb ik ook nog een paar foto's op internet gezet.
Groetjes Bart