Hoi,
sinds gister doet mijn knipperlicht rechtsachter hele vreemde dingen. Hij knippert heel zwak en mijn gewone verlichting knippert mee (alleen rechtsachter)
Als ik mijn alarmlichten aan zet knippert mijn remlicht en mijn gewone licht en mijn knipperlicht doet niks!!
Alle andere knipperlichten doen het normaal
Grootste probleem is dat ik het niet kan vinden, neem aan dat er ergens kortsluiting is ofzo???
Heb het achterlicht open gemaakt maar kan niks vinden.
Please help me want ik kan niet zonder mijn auto.
mijn knipperlicht flipt!!
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
mijn knipperlicht flipt!!
2cv az 1968
kijk even aan de binnenkant achter je achterlicht. Daar zitten een aantal stekerverbindinkjes (bij het reservewiel). Misschien is die van het knipperlicht losgeraakt of nat geworden.
De kabelboom loopt van rechts achter het licht naar links, vervolgens omhoog achter de bekleding boven de deuren langs. Controleer ook even je richtingaanwijzer handle zelf.
De kabelboom loopt van rechts achter het licht naar links, vervolgens omhoog achter de bekleding boven de deuren langs. Controleer ook even je richtingaanwijzer handle zelf.
Knipperlichtjes
Volgens mij is dit een massa probleempje ff nieuw draadje leggen of alles goed schoon borstellen.
Succes Teun
Succes Teun
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Hoi,
Na een middag zoeken en alle draadverbindingen schoon gemaakt te hebben kwam ik er achter dat het inderdaad een massa probleem was. Ik heb een van de boutjes waarmee het hele licht aan de koets zit los gehaald en er zo'n getant ringetje op gedaan. Boutje er weer op en strak aangedraaid toen deed alles het weer!!!
Na een middag zoeken en alle draadverbindingen schoon gemaakt te hebben kwam ik er achter dat het inderdaad een massa probleem was. Ik heb een van de boutjes waarmee het hele licht aan de koets zit los gehaald en er zo'n getant ringetje op gedaan. Boutje er weer op en strak aangedraaid toen deed alles het weer!!!

2cv az 1968