Met de 2CV deur in huis vallen

Alles in, over, rond en op de koets.
Plaats reactie
Jacster
Beginner
Beginner

Met de 2CV deur in huis vallen

Bericht door Jacster » wo 8 nov, 2006 23:47

Hallo 2CV-ers,

Mijn naam is Jacco, ik ben zelf geen 2CV bezitter maar heb wel een voorliefde voor oude auto's en vanuit die achtergrond dan ook een vraagje die betrekking heeft op jullie geliefde wagentjes.

Een week of 2 geleden ben ik naar Frankrijk geweest en heb daar in een oude schuur 3 stuks oude 2CV deuren gevonden.
Ze zagen er oud uit en ik kon het vanuit mijn eigen voorliefde voor oude roestige autoonderdelen niet goed praten om ze zomaar weg te gooien zonder te checken of iemand er misschien iets aan heeft.

De deuren zijn in een vrij slechte staat, behoorlijk wat roest her en der, lees doorgeroest aan de onder/binnen kant en de meest linkse op de foto heeft een flinke deuk en de andere voordeur een kleiner deukje op dezelfde plek.
Nu is mijn vraag hebben deze deuren of bijvoorbeeld de ruitjes nog enige waarde voor iemand van jullie, is het de moeite om ze mee te nemen vanuit Frankrijk of kan ik ze met een gerust hart in Frankrijk op de stort gooien.

hierbij een foto van de deuren :
Afbeelding
(sorry voor de grote foto)

Ik hoor het wel, of niet natuurlijk als het echt een puinhoop is :D

Jacco de Haan

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » do 9 nov, 2006 09:30

het zijn natuurlijk wel oude hele oude deurtjes van de zelfmoord eenden, alles is te restaureren maar de vraag is wil je dat?

ik heb opzich nog eeen linker voordeur nodig van dit type, maar er zit zo te zien erg veel werk aan

Jacster
Beginner
Beginner

Bericht door Jacster » zo 12 nov, 2006 20:05

tnx voor de reply, gezien de reactie lijkt het me niet de moeite om ze mee te nemen aangezien ze redelijk doorgeroest zijn.
Dan ga ik er wat anders leuks voor verzinnen
:lol:

goeten
Jacco

Ramon
Heavy user
Heavy user
Contacteer:

Bericht door Ramon » ma 13 nov, 2006 09:58

haal de sloten en ramen er af/uit laat het plaatwerk zo staan ziet er gezellig uit!!

Plaats reactie