Er staat eigenlijk niets bijzonders over de techniek op die website. Ik heb die eens doorgelezen en ze hebben eigenlijk geen enkele technische specificatie doorgegeven. Allen dat ze een lichtere carroserie gemaakt hebben die ze tot vaartuig omgevormd hebben met een schroef en dat ze er een motor met meer pk in elkaar geknutseld hebben. De rest zijnwebsites en veel foto's.
Ja die turbo's waren me ook la opgevallen!
En die olie resevoir zag ik ook maar wist dan weer niet dat dit was omdat ut blok op zijn kan staat! Kan je dan ook verklaren waarom er zo'n grote hoelveelheid olie nodig is?
Maar hoe zouden ze dan de krukas verbinden met zo'n staartstuk!
Want zo te zien zij ut gewoon staartstukken van wat grotere buitenboord motoren
Wel gaaaf!
Kan iemand er nog uit opmaken waar ze varen en zo?
Das dan een makkie, want gekanteld blok kun je een flens vastbouten aan krukas waar normaal vliegwiel op zit, en zelfs die kun je laten zitten, je hebt alleen geen koppeling nodig. Die kun je dan weer mooi vastbouten aan staartstuk van bb motor.
Als je goed kijkt zie je onderkant van motorblok, de koelribben
Tja want schakelen kan dan weer met de keerkoppeling in de staartstukken!!
Daar wordt de krukas al draaiende gewoon in voorruit of achteruit gezet!!
Cool man! ik vind ut leuke projecten!
...............................Als ik nog eens tijd heb...........................