slechte prestaties bij vochtige omstandigheden
Hallo
Heeft iemand van jullie dat ook? Bij vochtig weder rijdt mijn 2pktje niet zoals het hoort. Het houdt soms in, verliest power. Hij start uitstekend en de bougies, bougiekabels, puntjes zijn onlangs vernieuwd.
voor de Winter is het even omkaten..
de luchtfilter aan passen met een invoer slangtje
van eenML tectiel spuitbus,,
En daar aan een Palsterstart of Kwikstart voor diesels..
en de spuitbus
in je desboort
dan hoeft de moterkap niet meer open.
Heeft iemand van jullie dat ook? Bij vochtig weder rijdt mijn 2pktje niet zoals het hoort. Het houdt soms in, verliest power. Hij start uitstekend en de bougies, bougiekabels, puntjes zijn onlangs vernieuwd.
voor de Winter is het even omkaten..
de luchtfilter aan passen met een invoer slangtje
van eenML tectiel spuitbus,,
En daar aan een Palsterstart of Kwikstart voor diesels..
en de spuitbus
in je desboort
dan hoeft de moterkap niet meer open.
Ik haat Roest..!..
Ja niet konstant..Ramon2cv schreef:mijn eend doet ook soms moeilijk maar dan zoek ik als pietlut eerste klas naar de oorzaak, maybe zla ik ook die zooi eens gebruiken maar niet met een heel systeem om het elke dag te doen, het is geen oude diesel boot
alleen maar als die niet wil starten...
en dat is altijd als het weer eens heeft gesneeuwd en ge ijseld..
want als ik dan de moetor kap open moet doen,
dan is het weer en hele toer om het scharnier ijsvrij temaken..
en een klein sjotje over dozis doop ,dat helpt priema..
want; ruiten ijs vrij maken gaat met een draaiende motor beter.
,JA JA een paarde middel
maat het werkt.
----------------------------------
Ik haat Roest..!..