ik wil er graag 1. zal je een pb sturen.Daffy schreef:Voor de liefhebber.
Ik heb alle reclamefilmpjes van de 2 cv op een DVd staan. Dwz. Alle Europeesche filmpjes.
Bij elkaar iets meer dan een half uur.
De DVD is aangevuld met Visa, Axel, GS,DS, Filmfragmenten met 2cv en een Franse 2cv historie.
Heb je interesse, voor 12 euro stuur ik hem op.
2 uur Citroën kijken, met vrij zeldzame beelden.
Daffy
Paar eendenfilmpjes
-
- Veelvuldig poster
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Jeroen-citroen
- Moderator
@ Daffy
Ik weet niet wat er is maar ik krijg geen dvd van je
Ik wacht nog steeds met spanning op de DVD
Groet, jeroen
Ik weet niet wat er is maar ik krijg geen dvd van je
Ik wacht nog steeds met spanning op de DVD
Groet, jeroen
Laatst gewijzigd door Jeroen-citroen op di 12 sep, 2006 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Bij deze de link naar een aflevering van het programma 'Wonderen Bestaan" waarin een man verteld over zijn droom waarin hij op de snelweg rijdende in zijn eend wordt geconfronteerd met een openslaande motorkap. De dag na zijn droom overkomt hem dit zelf, en hij weet hoe hij moet handelen.
Neej, het bevat niet de spectaculaire beelden over dit accident, maar de eend staat natuurlijk in de hoofdrol
Realplayer:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/k ... eo_high.rm
Voor mediaplayer bestand kijk even op de site wonderenbestaan.kro.nl aflevering 24 -08 -2003
Neej, het bevat niet de spectaculaire beelden over dit accident, maar de eend staat natuurlijk in de hoofdrol
Realplayer:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/k ... eo_high.rm
Voor mediaplayer bestand kijk even op de site wonderenbestaan.kro.nl aflevering 24 -08 -2003
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Daffy
- Super eendkenner
- Contacteer:
Diegenen die de DVD van me wilden hebben !!!
Door persoonlijke en onprettige omstandigheden ben ik niet constant in staat deze site te bezoeken en mijn postbus te lezen.
Als je geld hebt overgemaakt op mijn rekening , stuur ik de DVD op zodra ik een afschrift van mijn bankrekening binnen heb.
Dit omdat ik niet aan telebankieren doe , en dus slechts één keer per maand een afschrift ontvang.
Geloof me, de DVD komt , na ontvangst van de 12 euro , zeker jullie kant op.
Daffy
Door persoonlijke en onprettige omstandigheden ben ik niet constant in staat deze site te bezoeken en mijn postbus te lezen.
Als je geld hebt overgemaakt op mijn rekening , stuur ik de DVD op zodra ik een afschrift van mijn bankrekening binnen heb.
Dit omdat ik niet aan telebankieren doe , en dus slechts één keer per maand een afschrift ontvang.
Geloof me, de DVD komt , na ontvangst van de 12 euro , zeker jullie kant op.
Daffy
- Jeroen-citroen
- Moderator
Vertel eens wat meer. Staan daar echt de oude reclamefilmpjes van de 2CV op? Lijkt me gaaf namelijk.Jeroen-citroen schreef:@ Daffy
Ik heb de DVD ontvangen en hij is zeer zeker de moeite waard
Bedankt
Grt, Jeroen.
Dit is ook erg aardig:
http://www.doublechevron.nl/pecheend.wmv
- Jeroen-citroen
- Moderator
@Twécévé
Top dat stukkie Blik op de weg. Daar zocht ik al een poosje naar.
Trouwens volgens mij hebben we hier te maken met Citroën Azu oftewel Martijn. Kan iemand dat ff bevestigen/ ontkennen
Wat betreft de dvd van Daffy, Ik vind hem erg leuk> Inhoud is grofweg: Wat oude eendreclames uit diverse landen , mooie oude stukjes eendfilm en mooie reclames van GS, BX, CX, AX en nog meer van dat spul. Nogmaals wat mij betrefty de moeite waard.
Top dat stukkie Blik op de weg. Daar zocht ik al een poosje naar.
Trouwens volgens mij hebben we hier te maken met Citroën Azu oftewel Martijn. Kan iemand dat ff bevestigen/ ontkennen
Wat betreft de dvd van Daffy, Ik vind hem erg leuk> Inhoud is grofweg: Wat oude eendreclames uit diverse landen , mooie oude stukjes eendfilm en mooie reclames van GS, BX, CX, AX en nog meer van dat spul. Nogmaals wat mij betrefty de moeite waard.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
-
- Veelvuldig poster