Sinterklaasmeeting 2006
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Jongens ik moet jullie helaas gaan teleurstellen wat betreft zandpaden. Ik zal er veel moeten laten vallen. Vandaag alles gereden en ik rij meer door water dan door blubber. En als het al blubber is dan moet je blijven rijden om niet vast te komen. Geen pretje vooral niet om met 8 eenden te gaan doen. Zelfs op de gewone wegen is het al glad.
Een pad wat ik normaal gebruik als sluiproute en wat veel gebruikt wordt door andere mensen is nu nauwelijks begaanbaar. Er zitten diepe sporen en het is blub. Aan het eind van deze weg stond een tractor me nog op te wachten of ik het wel zou halen. Deze boer reed door toen ik hem weer voorbij was.
Een eindje verderop is mijn eend water gaan happen door het gat van de stuurkolom. Dus bij thuiskomst heb ik mijn bodemplaten aan de binnenzijde mogen dweilen. Door zo'n plas komen lukt nog wel al gaat het plankgas in zijn 2 en zakt ie dan nog terug naar de 30. Stil staan in zo'n plas betekend geheid vast staan. Ik vraag me af of een ribbel, die beduidend minder vermogen heeft hier niet in vast komt te staan.
Wat nog enger is, na het nemen van deze plas, was mijn remdruk even verdwenen. Na 3 keer trappen weer helemaal OK, en ik zag bij thuiskomst geen lek ofzo, maar ik vermoed dat de plas de leiding op de achteras te veel laat afkoelen ofzo? Niet erg gezellie dus. Er zou maar iemand voor je rijden.
Aangezien de SKM met name een gezelligheidsmeeting moet zijn die zich met name moet plaatsvinden in de kroeg en de chinees (die ons op een afgesproken tijd verwachten). Dus geen goede keus om over deze paden te gaan scheuren. De verweersvoorspellingen zijn ook niet veel beter, dus morgen zal het hetzelfde zijn of erger. Aan het begin van de week waren de meeste paden nog wel goed begaanbaar trouwens, maar na een week regen dus niet meer.
Al met al is er toch nog best een leuke rit uit te zetten op het boerenterrein van Brabant hoor. Ik overweeg om 1 pad erin te laten zitten, omdat deze nog te doen was en verderop van gravel was.
@Tom: Mijn eend zag er tot de laatste plas niet meer uit, maar na het nemen van deze plas (2x, moest ook terug), is de grootste zooi er al weer vanaf helaas.
Tot morgen allemaal.
Een pad wat ik normaal gebruik als sluiproute en wat veel gebruikt wordt door andere mensen is nu nauwelijks begaanbaar. Er zitten diepe sporen en het is blub. Aan het eind van deze weg stond een tractor me nog op te wachten of ik het wel zou halen. Deze boer reed door toen ik hem weer voorbij was.
Een eindje verderop is mijn eend water gaan happen door het gat van de stuurkolom. Dus bij thuiskomst heb ik mijn bodemplaten aan de binnenzijde mogen dweilen. Door zo'n plas komen lukt nog wel al gaat het plankgas in zijn 2 en zakt ie dan nog terug naar de 30. Stil staan in zo'n plas betekend geheid vast staan. Ik vraag me af of een ribbel, die beduidend minder vermogen heeft hier niet in vast komt te staan.
Wat nog enger is, na het nemen van deze plas, was mijn remdruk even verdwenen. Na 3 keer trappen weer helemaal OK, en ik zag bij thuiskomst geen lek ofzo, maar ik vermoed dat de plas de leiding op de achteras te veel laat afkoelen ofzo? Niet erg gezellie dus. Er zou maar iemand voor je rijden.
Aangezien de SKM met name een gezelligheidsmeeting moet zijn die zich met name moet plaatsvinden in de kroeg en de chinees (die ons op een afgesproken tijd verwachten). Dus geen goede keus om over deze paden te gaan scheuren. De verweersvoorspellingen zijn ook niet veel beter, dus morgen zal het hetzelfde zijn of erger. Aan het begin van de week waren de meeste paden nog wel goed begaanbaar trouwens, maar na een week regen dus niet meer.
Al met al is er toch nog best een leuke rit uit te zetten op het boerenterrein van Brabant hoor. Ik overweeg om 1 pad erin te laten zitten, omdat deze nog te doen was en verderop van gravel was.
@Tom: Mijn eend zag er tot de laatste plas niet meer uit, maar na het nemen van deze plas (2x, moest ook terug), is de grootste zooi er al weer vanaf helaas.
Tot morgen allemaal.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Vandaag de 2de sinterklaasrit gereden. Punky nog bedankt voor de geweldig dag en rit. De eerste rondrit met de eend in Nederland ahah! Hier een paar foto's en een filmpje dat we onderweg hebben gemaakt. Jammer genoeg is het filmpje dat op photobucket staat slechter van kwaliteit dan hetzelfde filmpje op mijn computer?! Weet iemand wat ik hier aan kan doen.
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
't Was een vluggertje, maar toch nog erg gezellig. Ik geloof dat ik veel gemist heb gisteren. Meer foto's! Zijn er ook foto's van 'het moment'?
Volgend jaar zijn we weer de hele dag van de partij!
Gaby the Duckslayer en Tuub
Volgend jaar zijn we weer de hele dag van de partij!
Gaby the Duckslayer en Tuub
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
Ja die zijn er KLIK HIERMeer foto's! Zijn er ook foto's van 'het moment'?
- Jeroen-citroen
- Moderator