even voorstellen!
-
- Beginner
even voorstellen!
hallo allemaal!
Ik wil me even voorstellen!
Mijn naam is Merte en ik ben ongeveer 1,5 jaar in het trotse bezit van een rode Lomax 223 met Visa-blok. Ik heb deze niet helemaal zelf gebouwd, maar half voltooid van iemand overgenomen. Nu ben ik zover dat het exterieur nagenoeg helemaal is zoals ik het wil.
Mijn andere project is een BMW 316 uit 1987 (nog geen i) die ik inmiddels helemaal heb gerestaureerd.
Het eendengevoel is me met de paplepel ingegoten. Mijn ouders hebben altijd eenden en meharies gehad. ooit wil ik ook nog wel eens een echte eend hebben, maar op dit moment heb ik mijn handen vol aan beide voitures.
Na een tijdje bij het burton forum te hebben gekeken, denk ik toch dat ik me bij 2cv.nl het meeste thuis voel... (heb niets met het dragen van vliegeniersmutsjes en andere quasi-oldtimer gedragingen )
Ik wil me even voorstellen!
Mijn naam is Merte en ik ben ongeveer 1,5 jaar in het trotse bezit van een rode Lomax 223 met Visa-blok. Ik heb deze niet helemaal zelf gebouwd, maar half voltooid van iemand overgenomen. Nu ben ik zover dat het exterieur nagenoeg helemaal is zoals ik het wil.
Mijn andere project is een BMW 316 uit 1987 (nog geen i) die ik inmiddels helemaal heb gerestaureerd.
Het eendengevoel is me met de paplepel ingegoten. Mijn ouders hebben altijd eenden en meharies gehad. ooit wil ik ook nog wel eens een echte eend hebben, maar op dit moment heb ik mijn handen vol aan beide voitures.
Na een tijdje bij het burton forum te hebben gekeken, denk ik toch dat ik me bij 2cv.nl het meeste thuis voel... (heb niets met het dragen van vliegeniersmutsjes en andere quasi-oldtimer gedragingen )
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Beginner
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Beginner
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
-
- Beginner
-
- Beginner
Re: even voorstellen!
Leuk, weer een kitcar bouwer, denk er om, er zijn hier ook een stel kitcar haters
Bij welk burton forum zat je dan? Dit herken ik nietrees-lomus schreef:
-
- Moderator
Re: even voorstellen!
Welkom!!! Leuk bakje!
Inderdaad, maak je borsten maar nat, zeker omdat je Lomax ook nog eens rood isleo top schreef:denk er om, er zijn hier ook een stel kitcar haters
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Beginner
@leo top: ik snap "kitcar-haters" natuurlijk ook wel, er is een 1d "verloren" gegaan aan mijn karretje. Aan de andere kant blijft er weer een kenteken behouden van een 2cv die anders tot scheermesjes zou zijn verwerkt omdat hij helemaal gaar was. (en dat was zo bij de mijne)
@nosepicker: rood suggereert snelheid he
@nosepicker: rood suggereert snelheid he