Meeting bij Burton Car Company, EENDJESdag!!!!
Meeting bij Burton Car Company, EENDJESdag!!!!
Hey mede forummers!
Na een tijdje met een medewerker van Burton Car Company gekletst te hebben vorige maand,
opperde hij het idee om bij BCC in Zutphen eens een echte EENDENdag te organiseren.
Dit aangezien de afgelopen meeting(s) bij BCC de focus toch heel erg op de Burton lag. (logisch, maar voor ons minder interessant)
Aangezien de meesten van ons een EEND rijden en geen Burton,
leek het hem erg leuk om een EENDENdag te organiseren, zodat wij er veel meer lol aan kunnen beleven.
Hij heeft van de mensen van Burton groen licht gekregen om zo'n Eendjesmeeting te organiseren!
(en dat is natuurlijk redelijk apart voor een Burton garage)
Inhoudelijk kan ik er nog weinig over vertellen, alleen dat het dus EEND gericht zal zijn.
De meeting bij BCC zal wel uitgebreid worden met een rondrit in de buurt etc etc, maar daar heb ik nog niet heel erg over nagedacht.
De meeting kan georganiseerd worden ergens in mei of juni maar voordat we een datum gaan prikken en de meeting inhoudelijk gaan opzetten,
ben ik eerst benieuwd of, en zo ja, hoeveel animo er zou zijn onder de 2cv-ers om zo'n dagje mee te maken.
Daarom dit topic, en de poll.
Bas
Na een tijdje met een medewerker van Burton Car Company gekletst te hebben vorige maand,
opperde hij het idee om bij BCC in Zutphen eens een echte EENDENdag te organiseren.
Dit aangezien de afgelopen meeting(s) bij BCC de focus toch heel erg op de Burton lag. (logisch, maar voor ons minder interessant)
Aangezien de meesten van ons een EEND rijden en geen Burton,
leek het hem erg leuk om een EENDENdag te organiseren, zodat wij er veel meer lol aan kunnen beleven.
Hij heeft van de mensen van Burton groen licht gekregen om zo'n Eendjesmeeting te organiseren!
(en dat is natuurlijk redelijk apart voor een Burton garage)
Inhoudelijk kan ik er nog weinig over vertellen, alleen dat het dus EEND gericht zal zijn.
De meeting bij BCC zal wel uitgebreid worden met een rondrit in de buurt etc etc, maar daar heb ik nog niet heel erg over nagedacht.
De meeting kan georganiseerd worden ergens in mei of juni maar voordat we een datum gaan prikken en de meeting inhoudelijk gaan opzetten,
ben ik eerst benieuwd of, en zo ja, hoeveel animo er zou zijn onder de 2cv-ers om zo'n dagje mee te maken.
Daarom dit topic, en de poll.
Bas
-
- Veelvuldig poster
Hey!
We moeten t nog wel helemaal in elkaar zetten hoor..
Dus ik weet ook nog niet precies wat de precieze indeling zal zijn.
Een weekendje zou ook tot de mogelijkheden behoren,
al kan helaas niemand meer in mn loods overnachten, aangezien mn huis incl loods gesloopt gaat worden as januari.
maar tegen de tijd van de eventuele meeting is een nachtje in ut tentje misschien ook wel weer te doen.
Who knows!!?!?!
maar zoals al in mn eerste berichtje, zulke details komen later!
We moeten t nog wel helemaal in elkaar zetten hoor..
Dus ik weet ook nog niet precies wat de precieze indeling zal zijn.
Een weekendje zou ook tot de mogelijkheden behoren,
al kan helaas niemand meer in mn loods overnachten, aangezien mn huis incl loods gesloopt gaat worden as januari.
maar tegen de tijd van de eventuele meeting is een nachtje in ut tentje misschien ook wel weer te doen.
Who knows!!?!?!
maar zoals al in mn eerste berichtje, zulke details komen later!
013 schreef:dat zijn de beste meetings! een goede reden om even lekker van je eendje te genietenGreen-Duckman schreef: Maar ut is wel ff een poepeind rijden!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
lijkt me erg leuk!!!!! doen!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
leuk initiatief Bas!
Als het een gunstige datum voor me is kom ik zekers!!
Als het een gunstige datum voor me is kom ik zekers!!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Gebruiker
leuk
Hee hoi,
Ben ook weer even in het land der eenden ( ja ja ff vakantie)
Leuk idee maar er staat me iets bij dat club Twente ook al een dergelijk plan had????
Ik vind het wel een leuk idee en als het een dag/datum is dat ik alles kan plannen en organiseren dan kom ik graag!!!
Drassel
Ben ook weer even in het land der eenden ( ja ja ff vakantie)
Leuk idee maar er staat me iets bij dat club Twente ook al een dergelijk plan had????
Ik vind het wel een leuk idee en als het een dag/datum is dat ik alles kan plannen en organiseren dan kom ik graag!!!
Drassel