verbruik
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1593
- Lid geworden op: vr 25 nov, 2005 23:48
- Locatie: s heerenbroek
- Contacteer:
met de blauwe haal ik 1 op 16 en op snelweg gem 110 1 op 17 denk ik zoiets..
de charleston liep met (de toen nog niet gekietelde) Visa 1 op 18 naar spanje toe
de charleston liep met (de toen nog niet gekietelde) Visa 1 op 18 naar spanje toe
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
- inmijneendje
- Moderator
- Berichten: 1619
- Lid geworden op: do 26 mei, 2005 22:48
- Locatie: Kaatsheuvel
- Contacteer:
eend altijd plankgas, en goed afgesteld dat er het meeste vermogen uitkomt.rocco schreef:Da's verbazend..!inmijneendje schreef:Eend 1:8
AK 400 1:17
een 2cv6 die meer verbruikt dan een AK400?
Ak 400 orgineel en rijdt er altijd rustig mee, ligt ook niet het orginele blok in maar van een aca
Olie verbruik van de AK is meer dan je zou willen
- Jeroen-citroen
- Moderator
- Berichten: 2662
- Lid geworden op: ma 3 jul, 2006 10:38
- Locatie: Amsterdam
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 982
- Lid geworden op: vr 18 mar, 2005 22:24
- Locatie: Marknesse (n.o.p)
Omdat de benzine meter het een tijdje liet afweten hield ik het op een papiertje bij en meetsal lag dat zo rond de 1:16.
Als ik de boot er achter heb hangen ( op de aanghanger natuurlijk, rijd anders zo lastig...) word het verbruik wel iets hoger, daarin tegen rijd ik dan iets langzamer... ( zo rond de 75-80 duurt ook even voor ik die snelheid heb bereikt...)
Met redelijk weer neem ik de eend ook wel eens mee naar mijn werk
Als ik de boot er achter heb hangen ( op de aanghanger natuurlijk, rijd anders zo lastig...) word het verbruik wel iets hoger, daarin tegen rijd ik dan iets langzamer... ( zo rond de 75-80 duurt ook even voor ik die snelheid heb bereikt...)
Met redelijk weer neem ik de eend ook wel eens mee naar mijn werk
met eendige groeten,
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Berichten: 472
- Lid geworden op: za 13 mei, 2006 14:57
- Locatie: Zeist
gemiddeld 1 op 11. Daarbij rij ik bijna alleen maar stadsverkeer en kom ik zelden op de snelweg. als ik een stukje snelweg rijd, merk ik dat meteen aan de benzinemeter: die daalt veel minder snel. De ontsteking is goed en goed afgesteld, de carb is een beetje gaar denk ik. ook de kleppen mogen wel gestelt worden. Toch trekt ie wel goed en loopt ie toch nog ruim 110-115 op de teller en die staat behoorlijk scherp want zoveel wordt ik dan niet ingehaald op stukken waar je 120 mag. ik haal dan zelf meer in.
ow en ik rij wel pittig en soms noemt men het scheuren (wel verantwoord voor zover je dat kunt zeggen bij scheuren)
ow en ik rij wel pittig en soms noemt men het scheuren (wel verantwoord voor zover je dat kunt zeggen bij scheuren)
2cv6 van 1 april '83! (en da's geen grapje)