Van harte Yannick!
Een auto die het waard is om goed te worden aangepakt. Veel succes ermee! Hou ons op de hoogte met de vorderingen.
Belgische Dyane 1967
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mishandelen?Yannick schreef:Vraag maar eens aan Joos (rocco) hier op het forum hoe ze bij hun thuis hun oude Dyanetjes mishandelden
Mijn vader heeft er veel door geleerd. De eerste auto van zijn moeder was zo'n beige 425cc...
Hij heeft eens een aardig stuk kabelboom mogen vervangen nadat hij verstralers op de bumper had geinstalleerd, maar de kabels van de schakelaar naar de lampen via de deur naar buiten had gelegd. Een dichtvallende deur was genoeg voor een beperkt vuurwerk!
Dat was dezelfde dyane als die waarmee ze met de jeugdbeweging mee op kamp gingen, en minstens één set banden kapotgereden werd in bossen ten zuiden van de taalgrens.
Ze kende het einde toen mijn vader ermee naar mijn moeder's ouderlijk huis toe reed, in toen nog behoorlijk landelijk gebied...
Een plots remmende tractor zorgde ervoor dat mijn pa uit de dyane geslingerd werd, hij stond op, vloekte op de boer en de afwezigheid van diens remlichten, draaide zich om om weer in de dyane te stappen, en zag alleen nog een hoop schroot liggen. Pa zelf had niks
hmmm, die verhalen..
1977 Mehari
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Het was de schuld van de boer! Hij zou naar het schijnt gezegd hebben: "Dat is wel eht toppunt! ik rij hier al 25 jaar in zonder te pinken, en nu rijdt er iemand onder mij in!"Yannick schreef:Amai, ik vroeg mij al af wanneer hier reactie op ging komen. Ge kunt het niet bepaald beleefd noemen om een Dyane onder een tractor te zetten he Joos, al dan niet per ongeluk
1977 Mehari
-
- Beginner