gaskabel

Plaats reactie
martijn timmers
Eend ontdekker
Eend ontdekker

gaskabel

Bericht door martijn timmers » vr 5 jan, 2007 11:34

ik heb een vraagje aan het begin en einde van de gaskabel zit een soort sluitstukje aan vast waardoor je de kabel niet door de buitenkabel kan trekken. is er een manier om die dingetjes eraf te halen, of om hem anders er doorheen te halen?

backfire
Addicted user
Addicted user
Contacteer:

Bericht door backfire » vr 5 jan, 2007 12:30

Dan vermoed ik dat je buitenkabel slecht is, maar die kun je toch niet los verkrijgen. Je kunt het er wel afkrijgen en als je handig bent er ook weer iets op krijgen. Bij brommer/motorzaken zijn vaak diverse soorten busjes daarvoor wel te verkrijgen.

leo top
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster

Bericht door leo top » vr 5 jan, 2007 12:38

Je zult voor de Burton toch een langere gaskabel moeten gebruiken, ( ik heb voor mijn Patron een remkabel van een Gazelle rijwiel gebruikt) met de aansluitstukjes van de eend gecombineerd. Dus, ik zou zeggen draadtangetje en doorknippen.

martijn timmers
Eend ontdekker
Eend ontdekker

Bericht door martijn timmers » vr 5 jan, 2007 12:50

ok dan knippen we hem gewoon door waarschijnlijk. maar nog even wachten want vanmiddag komt mischien iemand langs die zelf ook bezig is met een burton bouwen, maar net een stapje verder is als ons dus ff kijken wat die had gedaan :wink:

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user

Bericht door Lelijke Eend » za 6 jan, 2007 17:39

Als het orgineel is dan moet het zonder knippen precies los kunnen. Hint: maak even een foto van beide uiteindes van de kabel, want ik kan me even niet meer voor de geest halen hoe de gaskabel er uit ziet.
Afblijven.

Plaats reactie