Frank koopt Deusjevoo!!!
Als je de binnenkant van je carburator wilt reinigen, dan is carburatorreiniger een makkelijk middel. Je moet er gewoon een bepaalde hoeveelheid bij je benzine kappen en mooi de tank leegrijden.
Als je de buitenkant van de carburator wilt schoonmaken, zal remmenreiniger wel volstaan.
Als je de buitenkant van de carburator wilt schoonmaken, zal remmenreiniger wel volstaan.
een eend = een geit
-
- Veelvuldig poster
-
- Veelvuldig poster
Zoals gezegd heb ik gewerkt vanochtend, en heb een massaschakelaar en een grote pot rode menie gehaald. Ook een paar spuitbussen tectyl.
Ben daarna meteen doorgereden naar de eendengarage (Kraggenburg) waar ik de koets aan het schoonkrabben ben. Dus eerst schoonkrabben, daarna waar te lassen kaalmaken en daarna de vliegroest weghalen.
Daarna alles goed schoonzuigen/ontvetten en de menie erop! Ook heb ik 3m-coating staan.
Frank
Ben daarna meteen doorgereden naar de eendengarage (Kraggenburg) waar ik de koets aan het schoonkrabben ben. Dus eerst schoonkrabben, daarna waar te lassen kaalmaken en daarna de vliegroest weghalen.
Daarna alles goed schoonzuigen/ontvetten en de menie erop! Ook heb ik 3m-coating staan.
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Regelmatige poster
ja misschien ga ik er ook nog ff heen vandaag.
bumpertje halen
bumpertje halen
NO LIFE LIKE LOW LIFE
het leven is als een neus haal eruit wat erin zit.
burn your rubber not your soul...
www.thespitfire.zijnalbums.nl
-
- Veelvuldig poster
Oh vandaag ben ik er nu juist niet, ik ga vanmiddag een podium opbouwen voor mijn bandje, zaterdag hebben we een optreden.
Haha jammer eigenlijk.. gaan er net een paar heen! Nou de koets staat op de kop achterin de loods, die ben ik aan het schoonkrabben en laswerkzaamheden aan het uitvoeren. Zojuist is er een nieuwe regengoot op gekomen. Ziet er best netjes uit!
Frank
Haha jammer eigenlijk.. gaan er net een paar heen! Nou de koets staat op de kop achterin de loods, die ben ik aan het schoonkrabben en laswerkzaamheden aan het uitvoeren. Zojuist is er een nieuwe regengoot op gekomen. Ziet er best netjes uit!
Frank
-
- Veelvuldig poster
Haha nee de regengootjes zijn nu heel mooi geworden! Gisterochtend een hoop mooi vlak geslepen en ik kan binnenkort aan het plamuren beginnen. Wordt heel mooi!
Schoonkrabben is een beetje rotwerk maar als je dat nu doet en dan alles in de menie+ 3m coating zet wordt het ook wel weer supermooi, en blijft het een tijd langer goed!
Heb wel zin in zometeen met mn mooie eendje rond te kunnen rijden!
Frank
Schoonkrabben is een beetje rotwerk maar als je dat nu doet en dan alles in de menie+ 3m coating zet wordt het ook wel weer supermooi, en blijft het een tijd langer goed!
Heb wel zin in zometeen met mn mooie eendje rond te kunnen rijden!
Frank
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
ja erg benieuwd na dit stukje tekst
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
-
- Regelmatige poster
eey frank al foto's???
post ze is ff aub. ik wil beetje meegenieten.
post ze is ff aub. ik wil beetje meegenieten.
NO LIFE LIKE LOW LIFE