Ik zou zeggen:
Kleine versterker op je voorspeakers.
Grote gebrugt op je sub.
En aangezien je toch al hoedenplankspeakers hebt deze op je radio aansluiten. Mijn achterbank is ook niet voor passagiers, maar als aanvulling klinkt het erg lekker. (al is die bij mij ook versterkt, maar staat wel ingesteld dat ie aanvult, niet volop mee aan het herrieen is.)
En wat Tjerk zegt klopt helemaal! Een goede frontset is het belangrijkste. Ik heb hier ook heel veel aan zitten klooien, maar op advies een Composetje gekocht voor voor en deze aangesloten op een versterker. Je bent dan wel even draden aan het trekken, maar dan heb je ook wat. Zorg ook dat ze goed ingebouwt zitten, want dat scheelt ook erg veel.
Mijn speakers zitten voor in 22mm MDF die weer op de originele platen geschroefd zitten. De deur is van binnen bekleed met teermatten ivm demping en de platen zitten degelijker vast dan origineel. Tweeters zitten in originele behuizingen op het dashboard en zijn goed afgericht op het gehoor.
Het kost al snel over de 100,- een goede compo, maar zeker de moeite waard. Let wel op de inbouwdiepte!!!
Kun je eens vertellen wat je nu allemaal hebt liggen en welke wattages erbij opgegeven zijn.