Hij geeft gewoon zijn persoonlijke voorkeurYannick schreef:Geef je nu persoonlijk commentaar op hoe wij in ons gezin omgaan met auto's? Je praat namelijk compleet naast de kwestie beste Tom...

dan komt er toch weer een liefhebber die haar opknapt? dus what's the problem?thomaaas schreef:Nja je bent toch net bezig met n Dyane? Kan r nog 1 bij
'k vind dat Tom wel een punt heeft. Ik snap ook dat iemand niet elke dag met een auto gaat rijden waar er nog maar 1tje van is, zeker als ie niet meer goed meekomt in het dagelijks verkeer, maar ik denk dat t beter is dat je rijd in een auto die rot is, dan dat je dr achterlaat om schroot te worden.
Soms moet je nu eenmaal het woord opknapper vervangen door restauratieproject. Maar nu gaan we verder met spotten, ik zag vandaag een witte 2cv6 Spécial met rode spatborden, elke dag, maar komPunky schreef:Eerlijk gezegd, denk ik dat die liefhebber in dit geval eerder een Burtonbouwer zal zijn dan een Dyane-freak. Er zijn betere opknappers te vinden als deze.