rw motorvraag
-
- Heavy user
rw motorvraag
Ik heb een probleempje met mijn ruitenwissermotor, eigenlijk 2.
probleem 1: als ik aan de spoel draai [heb m open] krijg ik het asje onderaan niet in beweging, en vice versa als ik aan het asje draai krijg ik de spoel ook niet in beweging. Zit dus muurvast. Als ik de spoel eruit haal. kan ik het asje wel draaien [en heel gemakkelijk ook]
probleem 2: aan het "groene" koolborsteltje [borstel aan t groene contact] bungelt een veertje, waar moet ik dat aan vast maken?
Wie o wie heeft er een oplossing/bouwtekening van die dingen?
probleem 1: als ik aan de spoel draai [heb m open] krijg ik het asje onderaan niet in beweging, en vice versa als ik aan het asje draai krijg ik de spoel ook niet in beweging. Zit dus muurvast. Als ik de spoel eruit haal. kan ik het asje wel draaien [en heel gemakkelijk ook]
probleem 2: aan het "groene" koolborsteltje [borstel aan t groene contact] bungelt een veertje, waar moet ik dat aan vast maken?
Wie o wie heeft er een oplossing/bouwtekening van die dingen?
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
- Gerard2cv
- Super eendkenner
Als je het anker en de magneet goed bekijkt zie je dat een gedeete van de
magneet half naar binnen klikt om hem te stoppen,zodat hij precies in zijn
ruststand stopt.Die veer zorgt daarvoor.Als je de motor aanzet klikt die rem los zodat hij kan draaien en als je hem halverwege uitzet kan hij door
de constante plus naar zijn ruststand draaien.
magneet half naar binnen klikt om hem te stoppen,zodat hij precies in zijn
ruststand stopt.Die veer zorgt daarvoor.Als je de motor aanzet klikt die rem los zodat hij kan draaien en als je hem halverwege uitzet kan hij door
de constante plus naar zijn ruststand draaien.
-
- Heavy user
Ik zie idd aan aansluiting 2/de rode aansluiting, een rem zitten die open en dicht kan klikken, maar aan de bovenkant van de motor zitten twee armpjes met daarop de koolborstels [toch?], en aan het armpje dat aan de groene aansluiting vast zit, bungelt een veertje. Ik weet niet precies wat een anker is, er zit wel een héél kleine soort van dropsleutel aan het veertje vast, maar waar moet ik dat dan aan vast maken?
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
-
- Heavy user
Ja ik zie het: er zit een vertraging in, en, volgens mij doet ie het niet als je de verkeerde kant omdraait [tegen de klok in]. Ben nu bezig het ding te monteren, kan ik de boutjes niet meet terugvinden, maar goed daar kan je me niet mee helpen. Heel erg bedankt Gerard!!!!!!!!
Thomas.
Thomas.
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break