Kruip dan of helemaal onder die steen zodat je anderen niet meer tot last bent of kom er helemaal onderweg zodat je beter weet wat er speelt en echt mee kan praten.Handjes schreef:4,34 %Lelijke Eend schreef:Jij leeft echt onder een steen he ?Handjes schreef: Lijkt me lastig zonder 2cv? Wanneer start je restauratie?
zuinig rijden en meer vermogen
-
- Heavy user
Afblijven.
-
- Heavy user
-
- Regelmatige poster
Ik ben heel benieuwd welke besparingen er hier gehaald gaan worden. Maar 28% lijkt me wel heel erg optimistisch. Er zijn wel vaker toevoegingen die dat beloven, maar die hebben het geen van allen waar gemaakt. In ieder geval laat ik mijn eend nog even gewoon op pure benzine lopen. Aceton is een middel dat al even bestaat. Als het werkelijk zoveel besparing oplevert, dan gebruikte een ieder het al met de huidige benzineprijs.
Ik heb het idee dat het een stille dood sterft en voornamelijk PSychisch meer vermogen oplevert. Maar ik wacht de ervaringen met spanning af.
Ik heb het idee dat het een stille dood sterft en voornamelijk PSychisch meer vermogen oplevert. Maar ik wacht de ervaringen met spanning af.
Beter een eend dan geen eend
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Ramon2cv schreef:naast de resewrve band ligt nu inplaats van de loodvervanger een flesje nagellak remover ik heb 50 cc toegevoegd aan een volle tank bezine merk na 10 km nog niet veel maar heb wel het vermoeden dat ie beter trekt maar dat kan ik pas merken op langer termijn.
In nagellakremover zit wel aceton maar niet zo veel.
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Nu bij editie nl op rtl 4: een pil die 10 procent meer motorvermogen belooft en 13 procent bezuiniging. Na5 beurten zou je het volgens de bedenker moeten merken.
Volgens een geinterviewde autobladredacteur is het een fabeltje.
Of het aceton is weet ik niet ze noemen niet de bestandsdelen. Misschien iemand die hier meer van weet of dit wil gaan proberen?
Volgens een geinterviewde autobladredacteur is het een fabeltje.
Of het aceton is weet ik niet ze noemen niet de bestandsdelen. Misschien iemand die hier meer van weet of dit wil gaan proberen?
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Regelmatige poster
Als je een er een beetje bij nadenkt, dan kan dit inderdaad helemaal niet. Het rendement van een verbrandingsmotor is slechts 25%. Dit is al zo'n 100 jaar hetzelfde en zal ook zo blijven. Als je echt meer motorvermogen wil hebben, koop je of een andere auto met een zwaardere motor voor het vermogen, of een Daihatsu voor de zuinigheid. Ik blijf wel gewoon eend rijden zonder pillen, aceton of wat voor flauwekul meer.
Beter een eend dan geen eend
-
- Heavy user
óf een turbo voor meer vermogen
Moet trouwens zeggen dat motoren in de loop der tijd wel een steeds hoger rendement haalden hoor. En ik geloof eerder een verhaal over een lagere oppervlaktespanning met betere verneveling, dan die magneet die een paar jaar terug op tv was, waardoor je zuiniger zou rijden. Ik zou het wel 't proberen waard vinden.
Moet trouwens zeggen dat motoren in de loop der tijd wel een steeds hoger rendement haalden hoor. En ik geloof eerder een verhaal over een lagere oppervlaktespanning met betere verneveling, dan die magneet die een paar jaar terug op tv was, waardoor je zuiniger zou rijden. Ik zou het wel 't proberen waard vinden.
Heavy Metal Speed Eend!!!
MyAmi Spring Break
MyAmi Spring Break
Dit lijkt me iets voor de Mythbusters
Pas ook al een aflevering over hoe je je auto zuinig kan laten lopen:
Episode 53
Adam and Jamie try to save viewers some hard-earned cash in the Great Gas Conspiracy. When the motor car was born, the great gas conspiracy was the afterbirth. According to conspiracy theorists, gas companies and car manufacturers deliberately make cars so that they guzzle fuel. Then, behind closed doors, the two groups share the profits. er Car Conspirocy Theories.
Dus doen ze iets met die genoemde magneet en hebben ze ook een soort super carburateur.
Oja, na een hoop testjes: all myths Busted!
Helaas....
Pas ook al een aflevering over hoe je je auto zuinig kan laten lopen:
Episode 53
Adam and Jamie try to save viewers some hard-earned cash in the Great Gas Conspiracy. When the motor car was born, the great gas conspiracy was the afterbirth. According to conspiracy theorists, gas companies and car manufacturers deliberately make cars so that they guzzle fuel. Then, behind closed doors, the two groups share the profits. er Car Conspirocy Theories.
Dus doen ze iets met die genoemde magneet en hebben ze ook een soort super carburateur.
Oja, na een hoop testjes: all myths Busted!
Helaas....
hum hum
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en ik dacht dat ik de enige was die met een gemiddelde tussen de 1 op 12 en 1 op 10 reed, hahaha.
Maar, heb je ook nog wat anders gemerkt dan behalve zuiniger rijden??
Greatnix Spookeend
Maar, heb je ook nog wat anders gemerkt dan behalve zuiniger rijden??
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed