knal in uitlaat
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Dankzij de snelle service van m'n 2cv garage heeft ie nog nooit moeten overnachten buitenshuis. Zal in de toekomst wel weer eens voorkomen.Jeroen-citroen schreef:Dan laat je hem toch gewoon een nachtje slapen bij de eendengarage
De bougiekabels zijn weliswaar nieuw en soepel maar komen wel tegen metaal (spatborden en stelstang voorlampen). Zal proberen flexibele pvc buis er om te doen. bij vorige bougiekabels ook gedaan maar was geen leuk klusje.... toch maar weer eens proberen.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
beide eenden hebben bij ons niks van slang of wat dan ook rond de bougiekabels..Robbert. schreef: Zal proberen flexibele pvc buis er om te doen. bij vorige bougiekabels ook gedaan maar was geen leuk klusje.... toch maar weer eens proberen.
En toch starten ze, ook met dit weer, maar zonder ploffen...
Dat oude kabels het eventueel nodig hebben snap ik, maar is het niet gewoon een lapmiddel...
Nieuwe kabels hebben dat echt niet nodig
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
geen idee kan maar zo heel oud zijn in ieder geval ouder dan 2 jaar.
Hoe kan ik deze testen? doormeten met iets of kan ik dit het beste bij een 2cv garage laten doen?
Hoe kan ik deze testen? doormeten met iets of kan ik dit het beste bij een 2cv garage laten doen?
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
Maar heb je de kleppen wel gesteld dan inmiddels? Want dat valt ook onder de beurt die je omschrijft. Ontsteking elke 10.000 km, kleppen elke 20.000 km.chief away schreef:Dank je voor je goede raad, maar het was dan toch de vooronsteking die niet juist geregeld stond (de puntjes dus)Punky schreef:Dan zou ik de kleppenspeling eens controleren.
La vie est belle.