Stuur
-
- Veelvuldig poster
De casper en hobbes eend is een club dus hoorde (en zat) er een club stuur in 1 spakig dus. Ik vind het trouwens nog steeds een mooi stuur en het doet me een beetje aan de grote broer de snoek denken...
De C15 had trouwens ook zo'n soortgelijk stuur ( en die deed me weer aan de eend denken...)
Agent Oranje heeft een bruin dashboard met gelukkig ook een 1 spakig club stuur in het bruin.
De C15 had trouwens ook zo'n soortgelijk stuur ( en die deed me weer aan de eend denken...)
Agent Oranje heeft een bruin dashboard met gelukkig ook een 1 spakig club stuur in het bruin.
met eendige groeten,
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Toevallig (ben nog nooit eerder iets over type's stuur tegengekomen) kwam ik een pagina tegen die wel mooi bij dit onderwerp aansluit:
http://www.ami-2cv.com/category/c6c863f ... e008c4fba1
Kom normaal nooit op franse sites.
http://www.ami-2cv.com/category/c6c863f ... e008c4fba1
Kom normaal nooit op franse sites.
2CV6 Spécial 1981 - Rouge de Castille - GS-30-PK
Foto's
Foto's
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Mijn special stuur staat ook niet recht ongeveer 45 graden naar rechts gedraaid. Kun je dit bij het stuur zelf bijstellen of moet ik dan onder de voetenbak zijn?gerbenv6 schreef:Doe mij maar gewoon m'n spécial stuurtje. Het enige "probleem"wat je daarmee kan hebben is dat het niet recht staat, maar dat is te verhelpen. Andere sturen zijn ook wel ok als ze maar bij de uitvoering horen.
In dat laatste geval laat ik het zo.
Foto's
Foto's
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
onder aan de stuurbuis, dat is dus de kant van de motorruimte, zit een klemRobbert. schreef:Mijn special stuur staat ook niet recht ongeveer 45 graden naar rechts gedraaid. Kun je dit bij het stuur zelf bijstellen of moet ik dan onder de voetenbak zijn?
deze klem lossen, stuurslot losmaken, en dan stuurstang een ruk geven...
en dan stuur in de juiste positie zetten
is even werk
Buis zit nl vaak nogal vast, door het boze bruine roestmonster
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Moet wel lukken met wat kruipolie denk ik.. als het stuur daar iig maar niet van gaat slippen.
Ooit gehad met een auto van een niet nader te noemen merk, bekend onder de naam kever, op eengegeven moment stond het stuur na een stuk rijden ineens in een andere positie.
Ooit gehad met een auto van een niet nader te noemen merk, bekend onder de naam kever, op eengegeven moment stond het stuur na een stuk rijden ineens in een andere positie.
Foto's
Foto's
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Wie weet zo uit zijn/haar hoofd de diameter van dit stuur?
Fotosite: http://www.mijnalbum.nl/Album=SUQLHMKT update 06-09-2008