Frank koopt Deusjevoo!!!
-
- Veelvuldig poster
HahahaPunky schreef:Wat hoor ik... Frank weer eendloos!!!
Nee hoor het heeft me nu al zoveel bloed, zweet en tranen gekost ( ), nu ga ik er ook mee rijden! Al gebeld voor mn rijbewijs, kan zelfs 1e les op mn verjaardag .
Fotos; ik heb nogsteeds geen bluetooth stick; die moet mn zus nog een keer meenemen. Heb nl. alle foto's met mn telefoon gemaakt.
En groen blijftie, dat is ook zeker!
Frank
Restauratie; draad weer aan het oppakken...
-
- Veelvuldig poster
Nu heb ik oa vanwege de grote vraag naar foto's zon bluetooth stickje gekocht, alleen die werkt dan weer niet .
Oja en de vorderingen; Het regengootje is dus al gedaan, en het laswerk van de staartstukjes (zag er super uit alleen helaas veel plamuur, dus toch maar laten doen) zou gedaan worden. Ik ben nu ook 45 uur in de week aan het stagelopen, en het einde is in zicht (nog 2 weekjes) dus dan kan ik weer druk met de eend bezig!
Frank
Oja en de vorderingen; Het regengootje is dus al gedaan, en het laswerk van de staartstukjes (zag er super uit alleen helaas veel plamuur, dus toch maar laten doen) zou gedaan worden. Ik ben nu ook 45 uur in de week aan het stagelopen, en het einde is in zicht (nog 2 weekjes) dus dan kan ik weer druk met de eend bezig!
Frank
- Jeroen-citroen
- Moderator
-
- Veelvuldig poster
Fotos: http://deusjevoo.mijnalbums.nl/ (het eerste gedeelte foto's, de rest moet nog van mn telefoon gehaald worden).
Veel kijkplezier!
Frank
Veel kijkplezier!
Frank
ziet er goed uit!,
enne dat veelt te donker valt best mee hoor!!
enne dat veelt te donker valt best mee hoor!!
Eendloos........ Wel een C4 Picasso
www.robdehaan.com
www.robdehaan.com
-
- Veelvuldig poster
dat gaat goed!
en wat een geweldige schuur om in te werken! dat wil ik ook!
waar ik woon (voorburg, zuid holland) zijn de huizen peperduur en schuren en loodsen niet te krijgen. als een huis een tuin heeft van 200 vierkante meter wordt dat groot genoemd. we hebben eens gezocht op www.funda.nl en kwamen erachter dat we toch eens flink moeten verhuizen, overijssel of drente ofzo, voor een boerderij met een paar enorme schuren en een stuk weiland voor een bedrag waar je hier een klein kl@te huisje voor koopt.
en die schuren stouwen we dan vol met eenden, en cx'en, en hy's en een hefbrug en lasapparaat en blikschaar en grote compressor voor het luchtgereedschap en een spuitcabine en een houtkachel en een bar met tap en...
en wat een geweldige schuur om in te werken! dat wil ik ook!
waar ik woon (voorburg, zuid holland) zijn de huizen peperduur en schuren en loodsen niet te krijgen. als een huis een tuin heeft van 200 vierkante meter wordt dat groot genoemd. we hebben eens gezocht op www.funda.nl en kwamen erachter dat we toch eens flink moeten verhuizen, overijssel of drente ofzo, voor een boerderij met een paar enorme schuren en een stuk weiland voor een bedrag waar je hier een klein kl@te huisje voor koopt.
en die schuren stouwen we dan vol met eenden, en cx'en, en hy's en een hefbrug en lasapparaat en blikschaar en grote compressor voor het luchtgereedschap en een spuitcabine en een houtkachel en een bar met tap en...
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster