Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Momenteel rijd ik een Megane:
En af en toe op mijn Solex:
Zo heb je bekijks en veel duimen omhoog.
Dit was mijn eerste brikkie.
Een groepsfoto van de Volkswagen Club Regio Eindhoven (inmiddels RIP)
En de Opel Vectra. Deze reed ik tussen de Golf en de Megane.
En af en toe op mijn Solex:
Zo heb je bekijks en veel duimen omhoog.
Dit was mijn eerste brikkie.
Een groepsfoto van de Volkswagen Club Regio Eindhoven (inmiddels RIP)
En de Opel Vectra. Deze reed ik tussen de Golf en de Megane.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Naast de 2cv6 Transat uit 1983
hebben wij een grijze AZ uit 1954
en een donkergrijze C1 uit 2006.
hebben wij een grijze AZ uit 1954
en een donkergrijze C1 uit 2006.
Touareg Trail 2007/2009
www.2cvtransahara.nl
www.2cvtransahara.nl
-
- Veelvuldig poster
naast de ouwe blauwe:
en de niet zo mooie rooie:
hebben we op dit moment geen auto erbij, de cx ambulance had het na een kort ziekbed opgegeven. we zijn wel weer op zoek naar wat leuks erbij, maar het is zo moeilijk kiezen: een ds is prachtig en rijdt fantastisch, maar degenen die ik gehad heb hadden toch regelmatig technische aandacht nodig. een mercedes diesel, wegenbelastingvrij, is oerdegelijk en zuinig, maar erg duits. een wegenbelastingvrije volvo, zo'n vierkante, oranje of groen ofzo, is ook een kandidaat. en ik heb een zwak voor amerikaanse oud roest, dat rijdt zo lekker, ik zag gisteren op marktplaats een 7 meter lange (!) cadillac ambulance, fantastisch.
en de niet zo mooie rooie:
hebben we op dit moment geen auto erbij, de cx ambulance had het na een kort ziekbed opgegeven. we zijn wel weer op zoek naar wat leuks erbij, maar het is zo moeilijk kiezen: een ds is prachtig en rijdt fantastisch, maar degenen die ik gehad heb hadden toch regelmatig technische aandacht nodig. een mercedes diesel, wegenbelastingvrij, is oerdegelijk en zuinig, maar erg duits. een wegenbelastingvrije volvo, zo'n vierkante, oranje of groen ofzo, is ook een kandidaat. en ik heb een zwak voor amerikaanse oud roest, dat rijdt zo lekker, ik zag gisteren op marktplaats een 7 meter lange (!) cadillac ambulance, fantastisch.
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
-
- Gebruiker
- Contacteer:
Uiteraard de 2cv hier mijn vrouw tijdens de Ride 4Fun
Deze voor dagelijks gebruik: ne Beemer R1150Gs Adventure mijn grote passie: want 2 wielen zijn meer dan genoeg
Deze voor "snelle" familieuitstapjes: ne Alfa Romeo Sportwagon
en dit " kleine" kindje verwachten we binnekort
mijn motto, ut moet wel een beetje karakter hebben zo'n "vervoermiddel"
Deze voor dagelijks gebruik: ne Beemer R1150Gs Adventure mijn grote passie: want 2 wielen zijn meer dan genoeg
Deze voor "snelle" familieuitstapjes: ne Alfa Romeo Sportwagon
en dit " kleine" kindje verwachten we binnekort
mijn motto, ut moet wel een beetje karakter hebben zo'n "vervoermiddel"
Ik rijd dagelijks nn een Daihatsu Charade 1.0, 3 cilinder. Rijdt prima voor t woon werk verkeer. Zo ongeveer 500 km per week. 1:17 en 11 euro belasting per maand gaat prima. Heeft ook pas 94000 km gelopen dus zal t nog wel ff volhouden.
Ik de vrije tijd en leuke ritjes pak ik weleens de 2cv6 club (bleu tropique).
De 2cv6 special (rouge vallelugna) staat nog in de garage omdat ik die aan het restaureren ben.
Daarnaast rij ik ook nog motor, Yamaha YZF-R6 2004. En das ook 'maar' 600cc
Ik de vrije tijd en leuke ritjes pak ik weleens de 2cv6 club (bleu tropique).
De 2cv6 special (rouge vallelugna) staat nog in de garage omdat ik die aan het restaureren ben.
Daarnaast rij ik ook nog motor, Yamaha YZF-R6 2004. En das ook 'maar' 600cc
Laatst gewijzigd door TB op vr 26 jan, 2007 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
2cv6 Club S6 - vert jade - 1987
-
- Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt
- Contacteer:
naast de ami die toch 30.000-50.000km per jaar maakt:
heb ik voor 10.000km per jaar een maserati 430
Deze leen ik regelmatig, rijdt heerlijk met z'n duriez 4 bak:
Verder heb ik tijdelijk een geleende / gekregen gsa voor als er te weinig grip op de weg is om een beetje verantwoord met de maserati te rijden en ik een 4 persoons auto nodig heb:
De gsa bevalt niet zo goed, ik pas er niet lekker in, ik gebruik em dan ook maar zeer zelden. 2 ritjes sinds de apk.
Modern spul krijg je mij niet in, rijdt allemaal voor geen meter. En ik heb ALLES testgereden (teveel vrienden en collega's met leaseauto's die mij dolgraag willen overtuigen van hun fantastische nieuwe auto, niet dus)
En ik testrij alles van de citroen C1 tot en met ferraris
Rij al 15 jaar a type en zie daar voorlopig geen verandering in komen, enkel traction en maserati erbij.
heb ik voor 10.000km per jaar een maserati 430
Deze leen ik regelmatig, rijdt heerlijk met z'n duriez 4 bak:
Verder heb ik tijdelijk een geleende / gekregen gsa voor als er te weinig grip op de weg is om een beetje verantwoord met de maserati te rijden en ik een 4 persoons auto nodig heb:
De gsa bevalt niet zo goed, ik pas er niet lekker in, ik gebruik em dan ook maar zeer zelden. 2 ritjes sinds de apk.
Modern spul krijg je mij niet in, rijdt allemaal voor geen meter. En ik heb ALLES testgereden (teveel vrienden en collega's met leaseauto's die mij dolgraag willen overtuigen van hun fantastische nieuwe auto, niet dus)
En ik testrij alles van de citroen C1 tot en met ferraris
Rij al 15 jaar a type en zie daar voorlopig geen verandering in komen, enkel traction en maserati erbij.
Altijd onstuitbaar, toch abrupt gestopt.
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net
12 november 1975 - 18 juli 2007
http://www.cats-citroen.net