Dyane of dyane service vitrée?
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Zo, ik weet niet hoever het staat met dit project, ik heb me er in elk geval nog es op toegelegd (shop/chopsgewijs dan)... krijg er zelf eigenlijk een beetje zin in...

Groeten, Wiebe

Groeten, Wiebe
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
http://s38.photobucket.com/albums/e117/ ... GS%201971/
-
- Regelmatige poster
- Contacteer:
Uiteraard!!! Begrijp dit niet verkeerd hé, vind k ook nog altijd mooier hoor!
Ami8 berline 1969 - GS club 1971
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
en gechopt zonder verlengen??
Want dat vind ik denk ik weer mooier.
En, Evan, wat betreft het service ervan maken, DOEN, gaaf hoor. Maar waarom verlengen? Hoop extra werk, en ik denk dat je toch hier en daar nog wel wat gekke dingen gaat tegenkomen, die je ook moet verlengen (dakje, chassis, trekstangen, remleidingen enz enz. Wat de rest er van vindt, moeten ze fijn voor dr eiguh weten, het is jouw ding, dus jij mag er mee doen wat je wilt, toch?? Sommige creaties vind ik ook niet altijd even mooi, maar het is wel altijd leuk om er naar te kijken en te zien welke creatieve oplossingen sommigen bedenken om hun creatie "roadworthy" te houden.
Greatnix Spookeend
Want dat vind ik denk ik weer mooier.
En, Evan, wat betreft het service ervan maken, DOEN, gaaf hoor. Maar waarom verlengen? Hoop extra werk, en ik denk dat je toch hier en daar nog wel wat gekke dingen gaat tegenkomen, die je ook moet verlengen (dakje, chassis, trekstangen, remleidingen enz enz. Wat de rest er van vindt, moeten ze fijn voor dr eiguh weten, het is jouw ding, dus jij mag er mee doen wat je wilt, toch?? Sommige creaties vind ik ook niet altijd even mooi, maar het is wel altijd leuk om er naar te kijken en te zien welke creatieve oplossingen sommigen bedenken om hun creatie "roadworthy" te houden.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Heavy user
ja maar een aca is nog geen dyane he!? dyane heeft (gelukkig) geen draairamen, maar schuifruiten.supercees schreef:ik heb een paar acadianes gehad, maar ik vind ze te hoekig, koplampen in de spatborden zoals elke andere auto, draairamen ipv klapraampjes, typisch geval van nee, jammer. maar gelukkig verschillen smaken en rijden er nog zat rond, misschien niet in nederland maar wel in de rest van de wereld.
douwe -vind de chop plannen erg gaaf. zat zelf ook aan zoiets te denken. doen dus, maar dan ook wat lager op zn wielen-
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
la soixanteneuf, dyane 6 '69 still under construction
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
hm ik vind het barbaars dat choppen... Net als van in zeer goede staat verkerende 20-er jaren wagens in de VS... als je dat zo graag wil moet je t maar doen met iets dat niet zeldzaam is, maak er dan zelf iets van... Nutteloze verpesting noem ik het (en dan als voorbeeld die ami8 bij c&c in ede... dat ding is LELIJK en het is nog zonde ook, want wát heb je eraan?
-
- Heavy user
heej michiel ik begrijp je reactie, en ik ben het wel een beetje met je eens. je gaat geen perfecte auto slopen, voor zoiets. maar evan heeft alleen een koets die niet 100% is. als je zoiets te koop zet is er niemand die zo'n ding wil (ik heb er ook nog een staan). zonde aan de ene kant...Michiel van Ginkel schreef:hm ik vind het barbaars dat choppen... Net als van in zeer goede staat verkerende 20-er jaren wagens in de VS... als je dat zo graag wil moet je t maar doen met iets dat niet zeldzaam is, maak er dan zelf iets van... Nutteloze verpesting noem ik het (en dan als voorbeeld die ami8 bij c&c in ede... dat ding is LELIJK en het is nog zonde ook, want wát heb je eraan?
aan de andere kant vind ik het juist zo leuk van de eend(achtigen) dat er zulke fantastische creaties van gemaakt worden door sommigen. (all the freaky people (lees: cars) make the beauty in the world) een wereldmeeting bijvoorbeeld, met alleen maar standaard auto's? nee dankje.
een dyane is een zeldzaam autootje, maar liefhebbers voor een dyane zijn bijna nog zeldzamer. helaas? of ben ik er niet juist stiekum een beetje blij om?
douwe -droomt van een terrein dyane met 2 blokken en liefst 4 wiel gestuurd, maar goed dat zal er wel niet van komen-
die anarchistische ente, 2cv6 special '85, rijdend.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Zeker en vast, prachtig voorbeeld van het zoveelste low budget-project. Met zulk knip- en plakwerk gaan ze zich wat belachelijk maken op American car weekends. Het idee zat goed, helaas was er géén afwerking.Michiel van Ginkel schreef:Nutteloze verpesting noem ik het (en dan als voorbeeld die ami8 bij c&c in ede... dat ding is LELIJK en het is nog zonde ook, want wát heb je eraan?
-
- Beginner
- Contacteer:
SamClukkers schreef:Zeker en vast, prachtig voorbeeld van het zoveelste low budget-project. Met zulk knip- en plakwerk gaan ze zich wat belachelijk maken op American car weekends. Het idee zat goed, helaas was er géén afwerking.Michiel van Ginkel schreef:Nutteloze verpesting noem ik het (en dan als voorbeeld die ami8 bij c&c in ede... dat ding is LELIJK en het is nog zonde ook, want wát heb je eraan?
Dat ben ik niet met je eens Sam. Dit is toch een staaltje ' OLD SCHOOL' vakwerk. De oude T Fordjes waar de term 'Hot Rod' mee ís begonnen waren ook niet netjes afgewerkt! Ik weet zeker dat ze veel positief bekijks krijgen!