Wat voor auto/motor heb je naast de Eend / Dyane ??
-
- Moderator
Wat voor auto heb je naast de eend?
Nog een eend!
En nog een halve en een Fiat 500 en sinds deze week een Peugeot 205 (mét 2cv.nl sticker). De eerste schuine blikken van mede eendrijders heb ik al binnen (maar 't is wel Frans hè Hark? )
Ik heb ook nog wat Solexen, fietsen en een kinderwagen staan, mag ik nu ook zo'n topic starten??
Nog een eend!
En nog een halve en een Fiat 500 en sinds deze week een Peugeot 205 (mét 2cv.nl sticker). De eerste schuine blikken van mede eendrijders heb ik al binnen (maar 't is wel Frans hè Hark? )
Ik heb ook nog wat Solexen, fietsen en een kinderwagen staan, mag ik nu ook zo'n topic starten??
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Hij deed toch niet lelijk tegen je????the Nosepicker schreef:Wat voor auto heb je naast de eend?
Nog een eend!
En nog een halve en een Fiat 500 en sinds deze week een Peugeot 205 (mét 2cv.nl sticker). De eerste schuine blikken van mede eendrijders heb ik al binnen (maar 't is wel Frans hè Hark ? )
Malle Babbe
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
Leef, heb lief, lach en wees gelukkig !!!
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
IK MAG IN DIT TOPIC GELUKKIG EEN WIJZIGING AANBRENGEN!!!!Spookeend schreef:Tja, diversen, nu "helaas" een Suxo, maar hier voor een waanzinnige Xantia.................(nieried iets over "memories")
Maar, vooralsnog wel altijd Citroen, het moet wel passen naast de eend hey
De Saxo (hier ook wel "het drama" genoemd) is weg, pleite, gone, veschwunden......................
We hebben nu als familiebak eindelijk weer een Echte Citroen.
Namelijk, een BX 1900 GTI automaat uit 1991 met bijna 180.000 KM op de klok. Wat een heerlijke bak, en ik heb ook meteen weer zin om er vanalles mee te doen. Audio, beetje opleuken, opknappen enz. Heerlijk, ben zo blij......
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Moderator
Nee, ik hoef alleen je bobine te hebben. 126 blokje + gesynchroniseerd bakje hangt er al in. Ik heb nog vloerbekleding en wat sierstrips voor de 126 liggen, extragratis! (ruimt lekker op, is pa ook weer blij )
In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
Douglas Adams
Douglas Adams
-
- Veelvuldig poster
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
Mijn 'winterauto' staat helemaal op de achtergrond: een rode Fiat Panda 1000 CLi.e. uit 1990. Gekocht voor 200 euro, netjes laten onderhouden en 45.000 probleemloze kilometers in iets meer dan een jaar.
Geweldige auto! Staat nu gestald in het DVN-magazijn in afwachting tot ik 'm weer nodig heb, een beurt en nieuwe bandjes...
Leuk hoor trouwens, de Polski Fiat Maluch! Hoe oud is ze, en heeft ze al 'n NL-kenteken?
Citroën Dyane 6 confort (1971), Dyane 4 luxe (1974)
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
Dagelijks vervoer: Fiat Uno 45i.e. (1989)
- liberté, toujours
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
Moest je je broer weer volgen in zijn voorbeeld met foute auto's.Tom Duckpower schreef:ik heb sinds vrijdag een Fiat 126BIS op me naam staan (@ Tim, van de bak blijf je af )..
Zal van de week wat foto's posten, maar zoeen is het (tis echt een rode, ferrari-rood):
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
mijnes is wel watergekoeldthe Nosepicker schreef:Nee, ik hoef alleen je bobine te hebben. 126 blokje + gesynchroniseerd bakje hangt er al in. Ik heb nog vloerbekleding en wat sierstrips voor de 126 liggen, extragratis! (ruimt lekker op, is pa ook weer blij )
en het blok is omgevallen, ligt op zijn kant
zit een Nederlands kenteken op, is in 2004 uit duitsland gehaaldJaspersch schreef:Leuk hoor trouwens, de Polski Fiat Maluch! Hoe oud is ze, en heeft ze al 'n NL-kenteken?
kopeuh?Malle Babbe schreef:Ben jaloers op je!
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer: