Worldmeeting Zweden 2007
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
bij ons zijn de plannen ook gewijzigd......
helaas is het eigenlijk even niet haalbaar, finacieel gezien, eerst even andere dingen, zoals dingen in het huis (en als het ff ken die klote saxo er weer uit).
Ik wens iedereen nu al heel veel plezier met plannen, reizen en wereldmeeting beleving in Zweden.
Greatnix Spookeend
helaas is het eigenlijk even niet haalbaar, finacieel gezien, eerst even andere dingen, zoals dingen in het huis (en als het ff ken die klote saxo er weer uit).
Ik wens iedereen nu al heel veel plezier met plannen, reizen en wereldmeeting beleving in Zweden.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
-
- Beginner
- Contacteer:
Ben je al druk bezig met de voorbereidingen voor de zomervakantie? Natuurlijk ga je naar de wereldmeeting in zweden!
Wij hebben een camping in zweden en stellen deze beschikbaar als verzamel meeting. Een leuke rondrit wordt uitgezet. En we zijn bezig om voorinschrijving te doen voor de wereldmeeting zodat je bij aankomst in Borlänge zo door kan rijden bij de poort.
Hopelijk tot ziens in de zomer!
Voor meer info:
www.storangenscamping.com
of voor de flyer
http://home.kabelfoon.nl/~duijnis/tmp/2cv_flyer.pdf
Wij hebben een camping in zweden en stellen deze beschikbaar als verzamel meeting. Een leuke rondrit wordt uitgezet. En we zijn bezig om voorinschrijving te doen voor de wereldmeeting zodat je bij aankomst in Borlänge zo door kan rijden bij de poort.
Hopelijk tot ziens in de zomer!
Voor meer info:
www.storangenscamping.com
of voor de flyer
http://home.kabelfoon.nl/~duijnis/tmp/2cv_flyer.pdf
-
- Regelmatige poster
Ik heb net besloten niet met de Citroen cruise mee te gaan. Ik ga al eerder naar Zweden. Op de datum van overtocht heb ik al een week vrij, en ik wil graag 4 weekjes vakantie houden, vandaar.
Ik zie op de site van de meeting trouwens nergens wat het kost als je bij aankomst betaald. Ik kijk wel gewoon. Ik heb geen credit card, dus ik kan toch niet vooraf reserveren. Ik ben van plan om een dag of 2 op het meetingterrein door te brengen. Daarna reis ik weer verder denk ik.
Ik zie op de site van de meeting trouwens nergens wat het kost als je bij aankomst betaald. Ik kijk wel gewoon. Ik heb geen credit card, dus ik kan toch niet vooraf reserveren. Ik ben van plan om een dag of 2 op het meetingterrein door te brengen. Daarna reis ik weer verder denk ik.
Beter een eend dan geen eend
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer:
- inmijneendje
- Moderator
- Contacteer:
- Malle Babbe
- Moderator
- Contacteer: