Maat bout gordelbevestiging
maat bout achtergordels
Net de berichten over dit onderwerp gelezen omdat ik achterin de Dyane een paar heupgordels wil maken, gewoon de car point gordels van de plaatselijke Brezan. Worden geleverd met M11 bouten, dezelfde maat als ook de originele voorgordels mee vast zitten. Maar die krijg ik dus niet in de moeren voor de achtergordels. Achterin dus idd een fijnere draad nodig, vreemd genoeg dus anders als bij de voorgordels!?!?
Iemand enig idee hoe ik aan passende bouten kom voor achterin, cit dealer, ijzerwarenzaken kijken allemaal erg glazig als ik er naar vraag. Met veel geweld doordraaien lijkt me ook niet de bedoeling.
gr Nico
Iemand enig idee hoe ik aan passende bouten kom voor achterin, cit dealer, ijzerwarenzaken kijken allemaal erg glazig als ik er naar vraag. Met veel geweld doordraaien lijkt me ook niet de bedoeling.
gr Nico
-
- Heavy user
- bartje2212
- Regelmatige poster
- bartje2212
- Regelmatige poster
-
- Heavy user
-
- Heavy user
het verschil is niet in woorden uit te leggen. Nouja, misschien ook wel, maar dat is verdomd moeilijk. maar hier heb ik wat links voor je:
SAE schroefdraad
Metrische schroefdraad
Metrische schroefdraad met fijne spoed
SAE schroefdraad
Metrische schroefdraad
Metrische schroefdraad met fijne spoed
Afblijven.
-
- Beginner
Re: Maat bout gordelbevestiging
Dag allemaal,
Ik zou dit onderwerp graag nieuw leven in willen blazen.
Vandaag wilde ik een setje (Chinese, bah) bij Burton besteld achtergordels in mn eend installeren, maar de bijgeleverde bouten leken echt niet te passen. Volgens mij zat er wel wat lak en vuiligheid in de tapgaten, maar was er meer aan de hand.
Uit de hier eerder geposte berichten wordt het me niet helemaal duidelijk welke draad het nou daadwerkelijk moet zijn.
M'n eendje is een Club van '85...
Wie kan er uitsluitsel geven?
Alvast bedankt!
Ik zou dit onderwerp graag nieuw leven in willen blazen.
Vandaag wilde ik een setje (Chinese, bah) bij Burton besteld achtergordels in mn eend installeren, maar de bijgeleverde bouten leken echt niet te passen. Volgens mij zat er wel wat lak en vuiligheid in de tapgaten, maar was er meer aan de hand.
Uit de hier eerder geposte berichten wordt het me niet helemaal duidelijk welke draad het nou daadwerkelijk moet zijn.
M'n eendje is een Club van '85...
Wie kan er uitsluitsel geven?
Alvast bedankt!
(.º \ = / º.)
-
- Heavy user
Re: Maat bout gordelbevestiging
Gewoon op de sloop een paar bouten uit een auto draaien.
Volgens mij is het allemaal dezelfde maat.
In elk geval geen standaard M11.
Volgens mij is het allemaal dezelfde maat.
In elk geval geen standaard M11.