rookgordijn
-
- Veelvuldig poster
rookgordijn
als ik start, met koude motor, komt er de eerste 10 seconden erg veel rook uit de uitlaat, met wat gas erbij zelfs een compleet rookgordijn. het houdt ook snel weer op.
nu is de rook behoorlijk wit, met een andere auto denk je dan aan een lekkage in het koelsysteem. en olie geeft blauwe rook. dus wat zou hier nu de oorzaak van kunnen zijn?
nu is de rook behoorlijk wit, met een andere auto denk je dan aan een lekkage in het koelsysteem. en olie geeft blauwe rook. dus wat zou hier nu de oorzaak van kunnen zijn?
2cv6 1985, BX 1.9 TRI break
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer:
- Jeroen-citroen
- Moderator
De mijne rookt ook redelijk wat. Maar zolang het wit is is er geen vuiltje aan de lucht is idd gewoon condens in de uitlaat.
Wat bedoel je trouwens met een rookgordijn ??Blijft het echt lang in de straat hangen of is het ook weer vlug weg.
Als het blijft hangen is het olie heb ik me laten wijsmaken maar dan is de kleur blauw.
Wat bedoel je trouwens met een rookgordijn ??Blijft het echt lang in de straat hangen of is het ook weer vlug weg.
Als het blijft hangen is het olie heb ik me laten wijsmaken maar dan is de kleur blauw.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet
- Michiel van G.
- Heavy user
- Contacteer: