hallo
mijn naam is Hans en 25 jaar jong.
woon samen met mijn vriendin in de krim overijssel.
mijn liefde voor auto`s gaat voornamlijk uit naar het type OPEL
en daarom ben ik dan ook de trotse eigenaar van 2 B manta`s
nu zullen jullie wel denken van haha die zit straal op het verkeerde forum te lezen, maar nu is het geval dan mijn ouwe heer (lees vader )
is de trotse eigenaar van een eigenhandig ( en dan ook echt met de hand)
opnieuw opgebouwde citroën 2cv club ( dat laatste weet ik niet cker, maar dat mag de pret niet drukken)
aangezien vaders niet zo heeel erg handig is met het hele computer gebeuren, de man red zich er wel mee maar toch, probeer ik voor hem hier wat informatie en dergelijke te vinden omtrend zijn EEND.
hij heeft in het verleden menig eendje versleten, en weet er daardoor ook voldoende vanaf om zelf het onderhoud aan de wagen te plegen,
maar toch hoop ik hier nog het een en ander te lezen waardoor onze kennis op het gebied van de EEND wat groter zal worden.
groeten van:
Hans
Ghanz ook hier
Ghanz ook hier
velen hebben mond genoeg om anders werk te kraken maar zelden hand genoeg om beter te maken
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Welkom,
Gebruik vooral de "zoek" functie als je wat wilt vinden, lukt het niet, vragen mag altijd...
En, ik ben misschien de enige, maar ik wil wel es foto's zien van die (sl)opels (no offence, just a nasty habbit) zien. Een vriend mij zijn pa restaureerd opel gt's. Ik moet zeggen, de Manta heeft gewoon wat, GT's ook.
Greatnix Spookeend
Gebruik vooral de "zoek" functie als je wat wilt vinden, lukt het niet, vragen mag altijd...
En, ik ben misschien de enige, maar ik wil wel es foto's zien van die (sl)opels (no offence, just a nasty habbit) zien. Een vriend mij zijn pa restaureerd opel gt's. Ik moet zeggen, de Manta heeft gewoon wat, GT's ook.
Greatnix Spookeend
www.spookeend.nl
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
Spookeend V2.0 = Fantôme 2cv Rouge
Spookeend V1.5 = Tuin speelgoed
Spookeend V1.0 = Crashed
- Jeroen-citroen
- Moderator