Ze zitten erin, de BX-stoelen!!!
-
- Heavy user
Ziet er mooi uit. Ik heb zelf in mijn praline een rvs onderstel voor de BX stoeling waselen laten maken in 2003. Zit prima, maar, buiten het rai;systeem kan ik niets meer stellen. Het framen is eigenlijk veel te zwaar. Bij de keuring werd mij door de keurmeester gevraagd of het de bedoeling war er een helicopter op te laten landen.
Ik heb er toen nooit aan gedacht om aluminium balkjes te gebruiken, maar ik ben dat nog wel van plan te gaan doen.
Henny
Ik heb er toen nooit aan gedacht om aluminium balkjes te gebruiken, maar ik ben dat nog wel van plan te gaan doen.
Henny
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Punky
- Addicted user
- Contacteer:
De ongelijke rail is voor mij de reden geweest om niet voor de AX zetels te gaan, maar voor die van de BX.CitRoel schreef:Ik ga AX stoelen erin zetten, ik vind ze net zo lekker zitten als BX stoelen alleen is het onder frame wat smaller waardoor ze beter passen. De moeilijkheid is wel dat er verschil zit tussen de linker en de rechter rail. Ik zal ook wel wat foto's hierbij zetten als ik ze klaar heb.
PuNk RoCK LosEr
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
2CV, GSA, & Solex. Allemaal franse eenvoud!
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
- Rens
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
Aangezien ik deze zomer naar Zweden wil en behoorlijk wat kilometers ga afleggen wil ik goede en "veilige" stoelen hebben voor mijn nieuwe eend. Nu kan ik voor "weinug" AX-stoelen kopen. Nu las ik dat deze ongelijke rails hebben? Is daar overheen te komen, of zijn BX-stoelen echt veel makkelijker?
Ik heb liever geen gelas aan stoelen oid en wil de mogelijkheid erin houden om de oude stoelen makkelijk er weer in te kunnen plaatsen. Is dat mogelijk of is het origineel óf bx??
Als ik de andere stoelen er dan in heb, kan ik die op mijn gemak weer perfect maken....(tja blijft origineel he?)
En aangezien ik over de 2 meter hoog ben, was ik benieuwd of een BX-stoel lager of hoger kwam dan een originele. In mijn vorige eend waren de rubbers nogal nieuw en moest ik bijna bukken om nog door de voorruit te kunnen kijken. Als dat probleem gelijk is opgelost zou dat mooi zijn!
Grtz,
Rens
Ik heb liever geen gelas aan stoelen oid en wil de mogelijkheid erin houden om de oude stoelen makkelijk er weer in te kunnen plaatsen. Is dat mogelijk of is het origineel óf bx??
Als ik de andere stoelen er dan in heb, kan ik die op mijn gemak weer perfect maken....(tja blijft origineel he?)
En aangezien ik over de 2 meter hoog ben, was ik benieuwd of een BX-stoel lager of hoger kwam dan een originele. In mijn vorige eend waren de rubbers nogal nieuw en moest ik bijna bukken om nog door de voorruit te kunnen kijken. Als dat probleem gelijk is opgelost zou dat mooi zijn!
Grtz,
Rens
2cv6 club '80, klik voor meer info over de eend!
- Jeroen-citroen
- Moderator
Het frame wat ik onder mijn BX stoelen heb zitten is hetzelfde als dat van Punky (topicstarter) en staat bevestigd op de originele bevestigingspunten. je kan er dus zo weer eend stoelen in zetten. de BX stoelen zitten op de manier waarop ze re bij mij in de eend zitten lager.
weet wat je zegt maar zeg niet altijd wat je weet