nu mijn hoes er omheen zit en weer in de eend is gemonteerd zit dit werkelijk heeeel fijn echt ben echt blij dat ik het heb gedaan.
technishe info:
ik uit elke poot 3 cm gehaald, en dan onder het dunne dwarse spijltje, dit omdat je ander niet meer uitkomt met je hoes.
het sluit niet heel mooi op elkaar maar je moet gewoon flink wat proppen er op lassen zodat het stevig is.
bank top choppen
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
echt lachen zulk soort dingen! leuk dat iemand zo iets probeert!
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Veelvuldig poster
Dus je hebt nu een prsoonlijk aangemeten bank in voiture?
Ik heb voor de casper en hobbes eend afneembare rugleuningen van de voorstoeltjes gemaakt. Op de camping klap ik dan mijn 2 persoonsbed uit en voila mijn tent staat!
Het voorste gedeelte schuift dan over de zitting van de stoeltjes heen. De achterbank laat ik thuis want daar zit een platform in met het schuifgedeelte.
OM toch nog een beetje confortabel te zitten heb ik bij een zeilmaker een deelbare rits in de bekleding erin laten zetten zodat de stevigeheid weer optimaal is tijdens het rijden. De rug leuning steek ik met 2 stukken betonijzer gewoon weer op het frame. Omdat mijn bijrijder iets langer is dan mij ( bijna 2 meter) heb ik voor hem de rugleuning meteen 30 cm verlengt ( ik was toch bezig...)
Ik heb voor de casper en hobbes eend afneembare rugleuningen van de voorstoeltjes gemaakt. Op de camping klap ik dan mijn 2 persoonsbed uit en voila mijn tent staat!
Het voorste gedeelte schuift dan over de zitting van de stoeltjes heen. De achterbank laat ik thuis want daar zit een platform in met het schuifgedeelte.
OM toch nog een beetje confortabel te zitten heb ik bij een zeilmaker een deelbare rits in de bekleding erin laten zetten zodat de stevigeheid weer optimaal is tijdens het rijden. De rug leuning steek ik met 2 stukken betonijzer gewoon weer op het frame. Omdat mijn bijrijder iets langer is dan mij ( bijna 2 meter) heb ik voor hem de rugleuning meteen 30 cm verlengt ( ik was toch bezig...)
met eendige groeten,