Snelle Visavraag

Alles over visa-conversies.
rusty
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 1391
Lid geworden op: ma 17 mar, 2003 21:14
Locatie: koudekerk ad rijn

Bericht door rusty » di 6 mar, 2007 21:23

je bedoeld in de bak?? kun je beter op zoek gaan naar een nieuwe/ andere bak, iedere eendrijder die een visablok erin heeft liggen heeft als het goed is een visabak over (al zijn die meestal naar de schroothoop gegaan) nu heb ik nog een visa staan uit Duitsland zonder blok, maar met een goede bak. de auto is in principe van iemand anders, maar ik weet niet of hij de bak ook nodig heeft. ik kan wel ff informeren als je wil. en anders heb ik ook wel eens een visabak gratis aangeboden gezien op MP ofzo.

Als het lager daar kapot is, lijt met dat er verder ook nog schade in de bak zit, bespaar je de moeite van het vervangen van het lager en zoek een andere bak!

greetz

Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400

Evan
Veelvuldig poster
Veelvuldig poster
Berichten: 646
Lid geworden op: di 8 feb, 2005 10:30

Bericht door Evan » di 6 mar, 2007 23:57

het eerste lager na het druklager zit niet op de prise as, maar op de primaire as ná de koppeling met de prise as bij een visa. kans is groot dat jij de keerring in het koppelingshuis voor een lager aanziet?

lekt de bak?
Ami 8 break

Lelijke Eend
Heavy user
Heavy user
Berichten: 2523
Lid geworden op: ma 10 mar, 2003 19:27

Bericht door Lelijke Eend » wo 7 mar, 2007 20:52

rusty schreef:je bedoeld in de bak?? kun je beter op zoek gaan naar een nieuwe/ andere bak, iedere eendrijder die een visablok erin heeft liggen heeft als het goed is een visabak over (al zijn die meestal naar de schroothoop gegaan) nu heb ik nog een visa staan uit Duitsland zonder blok, maar met een goede bak. de auto is in principe van iemand anders, maar ik weet niet of hij de bak ook nodig heeft. ik kan wel ff informeren als je wil. en anders heb ik ook wel eens een visabak gratis aangeboden gezien op MP ofzo.

Als het lager daar kapot is, lijt met dat er verder ook nog schade in de bak zit, bespaar je de moeite van het vervangen van het lager en zoek een andere bak!

greetz

Rusty
Verder lijkt de bak nog goed. Alleen hij is op het laatst gaan lekken (op de dag van de geplande koppelingswissel) waardoor hij wat rottig schakelt/schakelde. Maar dat is alleen een testritje geweest, dus ik ga er van uit dat dat de bak niet verkloot is. Maar als jij eens wilt vissen of je voor gratis of heel weinig een andere (goede!!!) bak kan krijgen: graag. Maar ik zeg er wel bij dat ik geen beloftes kan doen omdat het niet om mijn Visa/versnellingsbak gaat.
Evan schreef:het eerste lager na het druklager zit niet op de prise as, maar op de primaire as ná de koppeling met de prise as bij een visa. kans is groot dat jij de keerring in het koppelingshuis voor een lager aanziet?

lekt de bak?
Ja, de bak lekte. Dat was alleen op het laatst (zie ook bovenstaande) er was ook duidelijk een restje lager te zien. Tevens was er een keerring te zien ie nog als zodanig herkenbaar was.
Afblijven.

Plaats reactie