Velgen verbreden
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
mijn banden zijn "maar" 205 breed
heb nog een paar velgen liggen die ik op de vooras kan leggen, hiervan zijn de banden 195 breed.
Beste/mooiste op mijn velgen zal 185 breed zijn.
Als de achterbanden op zijn, komen er gewoon banden met lagere wangen op, in de maat 195
heb nog een paar velgen liggen die ik op de vooras kan leggen, hiervan zijn de banden 195 breed.
Beste/mooiste op mijn velgen zal 185 breed zijn.
Als de achterbanden op zijn, komen er gewoon banden met lagere wangen op, in de maat 195
1986 2CV6 Special Pick Up
1964 Solex Oto Van Der Heem
2003 Audi A2 1.4i
2022 Stromer ST3 Pinion Deep Black
2003 Audi A2 1.4i
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Past dat 195 op de voor as? Ik heb me laten vertellen dat 185 de max is wil je de orginele spatborden gebruiken.
Ik denk dat er toch andere velgen onder komen achter, en dan een stuk naar buiten en een stuk naar binnen verbreed. En dan zo dat ze iets verder naar buiten komen als de voor wielen dat lijkt me het mooiste
Ik denk dat er toch andere velgen onder komen achter, en dan een stuk naar buiten en een stuk naar binnen verbreed. En dan zo dat ze iets verder naar buiten komen als de voor wielen dat lijkt me het mooiste
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
-
- Veelvuldig poster
naar binnen verbreden op de vooras gaat niet; dan lopen je velg en je band aan op je draagarm.... en idd 195 kan net op de vooras en met verbreden moet je opletten, ze moeten een minimaal 2 inch verbreden dacht ik, dus als je zowel naar binnen als naar buiten wil verbreden komt er minimaal 4 inch bij! (4 is standaard+4 verbreed=heeeeel breed!)djjr schreef:Past dat 195 op de voor as? Ik heb me laten vertellen dat 185 de max is wil je de orginele spatborden gebruiken.
greetzzzzzzzzzz Rusty
PU eend project
chassis AK400,
koets AK400
chassis AK400,
koets AK400
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Dat klopt ze worden ook heeeeel breed 245 banden komen er gewoon weer op. Heb gebeld en het is mogelijk om ze naar buiten en naar binnen te verbreden en de prijs is te overzien. Dus ik denk dat het gaat gebeuren.rusty schreef: naar binnen verbreden op de vooras gaat niet; dan lopen je velg en je band aan op je draagarm.... en idd 195 kan net op de vooras en met verbreden moet je opletten, ze moeten een minimaal 2 inch verbreden dacht ik, dus als je zowel naar binnen als naar buiten wil verbreden komt er minimaal 4 inch bij! (4 is standaard+4 verbreed=heeeeel breed!)
greetzzzzzzzzzz Rusty
-
- Regelmatige poster
Klopt het dat je minimaal je velg met 2 inch moet verbreden?djjr schreef:Dat klopt ze worden ook heeeeel breed 245 banden komen er gewoon weer op. Heb gebeld en het is mogelijk om ze naar buiten en naar binnen te verbreden en de prijs is te overzien. Dus ik denk dat het gaat gebeuren.rusty schreef: naar binnen verbreden op de vooras gaat niet; dan lopen je velg en je band aan op je draagarm.... en idd 195 kan net op de vooras en met verbreden moet je opletten, ze moeten een minimaal 2 inch verbreden dacht ik, dus als je zowel naar binnen als naar buiten wil verbreden komt er minimaal 4 inch bij! (4 is standaard+4 verbreed=heeeeel breed!)
greetzzzzzzzzzz Rusty
Ik heb GSA velgen waar ik 195ers op wil leggen. Ik zat er aan te denken de velg 1cm naar binnen en 3cm naar buiten te verbreden. Als je minimaal je velg met 2inch moet verbreden dan moet ik wat anders gaan verzinnen. Mmm...
-
- Regelmatige poster
Als je dat zou willen doen graagdjjr schreef:volgens mij kan het allemaal maar ik zal morgen ff voor je bellen dan post ik het ff.
Mij is ooit verteld dat v/d Mik uit Vinkeveen ook zeer netjes velgen kan verbreden. Maar eerst m'n rolkooi maar eens af, daarna ga ik me wel eens verdiepen in het verbreden van velgen.
- Erikjan
- Heavy user
- Contacteer:
Heb even gebeld en http://www.blaauw2cvcars.nl
Kan alle maten maken die je wil zonder minimale verbreeding. Of het nut heeft om mider dan 1 inch te doen is een ander vraag maar het kan allemaal.
Kan alle maten maken die je wil zonder minimale verbreeding. Of het nut heeft om mider dan 1 inch te doen is een ander vraag maar het kan allemaal.
-
- Veelvuldig poster
- Contacteer:
het ligt er toch ook aan hoe laaqg je staat lijkt me met een brede band kom je eerder tegen de uitlaat enzo lijkt me dan een smalle, (bij extra verlaging NOG eerder lijkt me !?)Tom Duckpower schreef:195 past net..
loopt bij vol insturen wel aan op de draagarm, dat dan weer wel
tis dat de 195 banden lek zijn, anders zou ik ze er voor een foto eens opleggen
2cv CUSTOM cruiser in de maak, VW spijlbus '66, lowered bug '81
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
http://charlestontuning.mijnalbums.nl/
-
- Regelmatige poster
Ik wil 195er pas krijgen onder mijn 4-cilinder-eend zonder breede spatborden (met ami super achteras). Veel ruimte heb je dan niet, vandaar dat ik mijn velg 1cm naar binnen en 3cm naar buiten wil verbreden. Mijn binnenspatborden moeten dan overigens wel aangepast worden.charleston tuning schreef:het ligt er toch ook aan hoe laaqg je staat lijkt me met een brede band kom je eerder tegen de uitlaat enzo lijkt me dan een smalle, (bij extra verlaging NOG eerder lijkt me !?)Tom Duckpower schreef:195 past net..
loopt bij vol insturen wel aan op de draagarm, dat dan weer wel
tis dat de 195 banden lek zijn, anders zou ik ze er voor een foto eens opleggen
- bartje2212
- Regelmatige poster
- Tom Duckpower
- Moderator
- Contacteer:
niet veel breder
meen dat spookeend 155-er banden op burtonvelgen heeft, en dat past net volgens mij.
als je naar binnen verbreed kom je in de knoei met de aanslagrubbers, en naar buiten verbreden moet je het spatbord aanpassen. Dus erg veel breder dan standaard kan niet
meen dat spookeend 155-er banden op burtonvelgen heeft, en dat past net volgens mij.
als je naar binnen verbreed kom je in de knoei met de aanslagrubbers, en naar buiten verbreden moet je het spatbord aanpassen. Dus erg veel breder dan standaard kan niet
1986 2CV6 Special Pick Up
2003 Audi A2 1.4i
2003 Audi A2 1.4i