Scheef liggen
Scheef liggen
Hoi iedereen,
ik ben hier nieuw en wil een (misschien dom) vraagje stellen.
mijn zoljuist gekochte eend hang naar de bestuurderskant scheef (lager)
weet iemand hoe dit komt en te verhelpen is ??
vroegere eigenaar vertelde dat het altijd zo geweest was en de garage het niet kon verhelpen.
Dank jullie,
Cor
ik ben hier nieuw en wil een (misschien dom) vraagje stellen.
mijn zoljuist gekochte eend hang naar de bestuurderskant scheef (lager)
weet iemand hoe dit komt en te verhelpen is ??
vroegere eigenaar vertelde dat het altijd zo geweest was en de garage het niet kon verhelpen.
Dank jullie,
Cor
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 645
- Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 12:47
- Locatie: Ter Aar
- Contacteer:
altijd een passagier meenemen??
Is het chassis wel recht? kan me voorstellen dat als een draagarm geknikt is dat het wel scheef wil staan... ik heb er zelf alleen geen ervaring mij, mijn dyane staat geelukkig recht..
Is het chassis wel recht? kan me voorstellen dat als een draagarm geknikt is dat het wel scheef wil staan... ik heb er zelf alleen geen ervaring mij, mijn dyane staat geelukkig recht..
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
how even een korte reactie op niels,
wat niels noemt zijn naar mijn weten de ergste dingen die je kan overkomen. en komt dus ook echt niet veel voor tenzij je auto of heel slecht is of er al eens naar dakar is mee gereden. ik denk zelf eerder dat backfire gelijk heeft als dit allemaal niet het geval is ga dan eens kijken naar chassis en draagarmen.
wat niels noemt zijn naar mijn weten de ergste dingen die je kan overkomen. en komt dus ook echt niet veel voor tenzij je auto of heel slecht is of er al eens naar dakar is mee gereden. ik denk zelf eerder dat backfire gelijk heeft als dit allemaal niet het geval is ga dan eens kijken naar chassis en draagarmen.
C'est une bonne voiture
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 645
- Lid geworden op: ma 19 mar, 2007 12:47
- Locatie: Ter Aar
- Contacteer:
tsja, het is niet te hopen natuurlijk, al zeker niet met een pas gekochte eend.... hier is wel weer te merken dat ik er (nog) geen verstand van heb.... dus andere dingen waaraan het allemaal kan liggen weet is dus niet... ophanging/vering dacht ik ook al aan, maar kan ik nog minder zinnigs over vertellen, dus dat mogen anderen doen...
Dyane verkocht wegens gebrek aan tijd of teveel hobbies
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
Ik spaar heel langzaam voor een AZU
kijk dat is nou nog eens duidelijke taal. echt top. en geloof me ik weet er ook niet alles van maar soms worden hier de ergste ramp scenario's opgenoemd wat de persoon die vraagt soms erg doen zweten. als je een vraagbaak thuis hebt liggen of een Haynes of nog beter dan staat hier duidelijk in uitgelegd wat het allemaal kan zijn en meestal staan daar echt niet die doem scenario's in gelukkig.
C'est une bonne voiture
-
- Addicted user
- Berichten: 5836
- Lid geworden op: vr 21 jan, 2005 11:23
- Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Ja en Nee, het is inderdaad een kwestie van afstellen van de trekstangen, maar de basis oorzaak ligt meestal bij de rubbers tussen de veerpot die gewoon zijn versleten.
Ik heb die van mij pas gedemonteerd (1e keer na 20 jaar) en de linker zijde is meer ingeakt dan de rechter zijde.
Ander voordeel van nieuwe rubbers is de betere demping van de veerpot. Die ingezakte rubbers dempen niet echt meer. Voor het geld hoef je het niet te laten, alleen voor de moeite die je er voor moet doen.
Ik heb die van mij pas gedemonteerd (1e keer na 20 jaar) en de linker zijde is meer ingeakt dan de rechter zijde.
Ander voordeel van nieuwe rubbers is de betere demping van de veerpot. Die ingezakte rubbers dempen niet echt meer. Voor het geld hoef je het niet te laten, alleen voor de moeite die je er voor moet doen.
Welke rubbers bedoel je eigenlijk?backfire schreef:Ja en Nee, het is inderdaad een kwestie van afstellen van de trekstangen, maar de basis oorzaak ligt meestal bij de rubbers tussen de veerpot die gewoon zijn versleten.
Ik heb die van mij pas gedemonteerd (1e keer na 20 jaar) en de linker zijde is meer ingeakt dan de rechter zijde.
Ander voordeel van nieuwe rubbers is de betere demping van de veerpot. Die ingezakte rubbers dempen niet echt meer. Voor het geld hoef je het niet te laten, alleen voor de moeite die je er voor moet doen.
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: za 18 feb, 2006 21:59
- Locatie: Zandvoort
-
- Veelvuldig poster
- Berichten: 1147
- Lid geworden op: za 18 feb, 2006 21:59
- Locatie: Zandvoort
- André Post
- Heavy user
- Berichten: 2172
- Lid geworden op: vr 8 apr, 2005 20:27
- Locatie: Beverwijk